Spuitbussen laten vullen?

Hoi lieden,

Is er iemand die een mooi adresje weet, (het liefst in de omgeving Rotterdam-Rijnmond) waar je spuitbussen kan laten maken(vullen)?

Ben al menig keer aan het googlen geweest, maar heb niet echt iets gevonden wat mij wat leek.

Groet, Mark

Spuitbussen laten vullen??

Je zou een duikfles (perslucht geen nitrox) kunnen kopen en laten vullen bij een duikwinkel of vulstation op 200 of 300 bar met een paar reduceer ventielen kom je dan ook op de 2 a 3 bar maar dan kun je denk ik beter een airbrushcompressor kopen dan ben je toch minder geld kwijt.

Ze zijn er al voor €80,- zonder luchttank.
Met luchttank vanaf €100,- tot vele honderden euro's

Hoop dat je er wat aan hebt.

De eerste de beste betere verf/interieur winkel (niet HUBO of bouwmarkt) die voor jou RAL kleuren kan leveren, kan dat als het goed is.... Ze blaffen de spuitbus vol waar je bij staat....

Als je wilt, lucht drogend, maar zelfs 2 componenten al je wilt ( je moet ze dan wel binnen een aantal uur na aankoop daadwerkelijk gebruiken).

Blanke 2K lak is zelfs in een spuitbus "handgranaat" te krijgen, waarbij je een pin uittrekt, goed schud, en dan 45 minuten hebt om de spuitbus te gebruiken....

Ik had aan 3 bussen van ieder een verschillende kleur ( als ik me niet vergis rond de 30 Euro per bus) voldoende om een 2 meter heli te spuiten. Nog steeds véél goedkoper dan losse verf kopen en met de spuit werken. Een bus is nl 150 ml lak plus kosten bus, losse lak is alleen in minimum 300 ml te koop.

Maar je moet wel goed van tevoren plannen: wil je eerst een basiskleur en later de vlakken invullen, dan kun je beter losse verf kopen en een spuit (airbrush) gebruiken, als je alle vlakken apart spuit, kun je al snel met een paar losse bussen toe....

Groet, Bert

Laatst bewerkt:
Google is voor dit soort zaken niet handig, er zijn ontzetted veel verfspeciaalzaken die spuitbussen voor je kunnen vullen, maar dit staat zelden specifiek vermeld op een website.

Gewoon googlen op 'verfspeciaalzaak' en dan even bellen of ze bussen vullen.

De eerste hit bij googlen op 'verfspeciaalzaak rotterdam' was deze:
Kroonpart

Die vullen ongetwijfeld ook spuitbussen voor je.

mbt. de genoemde 'handgranaat' de tijdsduur waarin dat soort spuitbussen te gebruiken zijn varieert, spraymax is bv. 24 uur te gebruiken. Daarnaast is die tijd vaak aanzienlijk te verlengen door de bussen in de koeling te zetten.

ik weet dat spektrum in mijdrecht het deed.
(hebben onder andere de autos van de grote beurt gespoten).

Of ze het nog steeds doen en of ze het doen per telefoon bestelling weet ik niet.
het is niet echt in de buurt.

Google is voor dit soort zaken niet handig, er zijn ontzetted veel verfspeciaalzaken die spuitbussen voor je kunnen vullen, maar dit staat zelden specifiek vermeld op een website.

Gewoon googlen op 'verfspeciaalzaak' en dan even bellen of ze bussen vullen.

De eerste hit bij googlen op 'verfspeciaalzaak rotterdam' was deze:
Kroonpart

Die vullen ongetwijfeld ook spuitbussen voor je.

Hee, das inderdaad een goeie...
Ik ga daar binnenkort eens langs.

Stom dat ik daar zelf niet aan gedacht heb om zo te zoeken.

Bedankt voor de tips zover heren :D

Groet, Mark

Back