Spul om gaatjes en gleufjes te dichten

• Topicstarter Topicstarter Anonymous
  • Startdatum Startdatum
ik hoop dat je de gaten er rondom inschuurt.
kneedbaar hout en aanverwanten is niks voor de modelbouw.
daar zijn allerhande beter te verwerken en zeker ook belangrijk LICHTERE oplossingen voor.

hey.

jaja :D het plamuren is gelukt, en ik kan er gewoon weer op schuren.
het is gewoon hout.
Maar dan ga ik dalijk even schuren, dat er geen bobbels op zitten, je weet wel :)

groetjes matthijs

De vraag is waarom stel je hier een vraag terwijl je toch alles beter weet, en tegen alle advies ingaat.

doe niet zo moeilijk pak gewoon gupa het is snel droog een het is goed en licht .probleem opgelost :lol:

Gupa

martijntjuhhh zei:
doe niet zo moeilijk pak gewoon gupa het is snel droog een het is goed en licht .probleem opgelost :lol:
Martijn, Gupa is te zwaar en te hard voor gebruik bij balsa. Als dat niet zo lijkt, dan heb je veel te hard en te zwaar balsa (beuksa) gebruikt. En als je dat niet eens hebt gemerkt, dan pleit dat niet voor jouw modelbouwtechnisch inzicht. :roll: Alleen de superlichte vuller is eventueel bruikbaar, dat blijkt vanzelf als je ooit een echt model gaat bouwen...
Wat jij doet moet je natuurlijk zelf weten, maar beginners kunnen anderen beter geen dan slecht advies geven... :?

Even terug naar het oorspronkelijke probleem:
Iemand is aan het bespannen en gaat eerst de gaatjes vullen.

Afhankelijk van waar die die gaten een schuren zitten schuur ik alleen en doe verder NIETS. Gaat namelijk toch bespanning overheen.

Hangt natuurlijk wel af waar die gaten en scheuren zitten. Als het door de bespanning heen zichtbaar wordt natuurlijk wel even vullen.

Voordelen:
- Kost echt niets
- Is pas echt licht.
- Scheelt werk.

Luiheid maakt efficient. Veel bouwplezier.

van alle rommel die je erop smeert moet je 98% er weer afschuren :wink:

en als ik 1 fase in het bouwproces meer haat dan folien....................

Ik heb eigenlijk een ander vraag, ik heb een piepschuim, vliegende vleugel van 1,5 meter breed, Op sommige stukken komen nog tape, maar andere stukken blijven kaal. Er zitten op sommige stukken spleten, hoe kan ik die opvullen???

Het moet vooral niet zwaar worden!!!!

Wel goed opletten , dat allabastine spul is alleen geschikt voor water gedragen verf.

Back