ST52E Benzinmotor 52ccm Welke motor is dit?

Dus als het vet uit het voorste lager kwam was de koeling miserabel .

Het is maar hoe je het ziet:) De koeling kan slecht geweest zijn, maar was op geen enkele manier beter te krijgen. Dus was de prop te zwaar;) (je krijgt op geen enkele andere manier de temperatuur omlaag van de motor, dus de belasting was te hoog met de beschikbare koelingsmogelijkheden)

Met een kleinere prop (6000rpm) waren alle problemen over, ook voor langdurig 3D.

Nee , maar je hebt wel de schlechste koeling dan door de missende vaart wind .

Maar dat mag normaal gesproken niks uitmaken die paar seconden als alles goed geregeld is .

Mvg Johan

Laatst bewerkt:
ik heb er zelf nog nooit problemen mee gehad, tijdens 3d draait je motor zowiezo niet voluit dus ook minder koeling nodig,

perfect

Voor de geleerden onder ons, even het volgende:

motor van schelbitech loopt als een zonnetje en heb er zelfs een vertraging voor gemaakt zodat ie een 32"x 14" prop trekt met 800 toeren stationair en 3000 vol gas... en jullie maar zeggen dat dit geen goede motors zijn!! :confused::confused:

(Motor komt op een 2,5meter dubbel dekker)

zie hier mijn filmpjes P.s motor heeft nu al meer gelopen en is nog helemaal toppie!
IMG_0926.MOV - YouTube

ik vraag me dan toch wel af wat sommige hebben geleerd in 25 jaa'r... :rolleyes:
dus ja jullie hebben gelijk, ik ben een prutser met slecht spul :lol::lol::lol:
maar voor totaal nog geen 120 euro heb ik motor compleet met vertraging!!

Mij wel het is een thor

En DLE is indrdaat goed mits je er goed mee om gaat
Maar ook bij DLE zijn er ernstige fouten gemaakt
Die motoren liepen dan ook meteen stuk of niet goed
Ze hebben gelazer gehad met hun krukasleverancier
3 keer raden
Die zitten nu in de DLA motoren
want dat was het bedrijf wat de carters navreesde en de krukassen maakte en monteerde

QUOTE=razor;1202482]Sorry hoor, maar ik word er zo schijt ziek van dat, waneer iemand iets over zijn vol trots nieuwe motor vraagt, er gelijk een bak stront over hem gegooit word van wat voor rommel hij gekocht heeft,
in vrede's naam, wie verzet zijn ontsteking ooit?????? ik heb 3w,da,dl,zenoah, en af fabriek staan die dingen gewoon goed,

iedereen is helemaal geil op de dl motoren niks dan lof. en dat is de zelfde goedkope chinese "troep" maar die voldoet wel,
mischien heeft de beste man wel een slechte keuze gemaakt, maar dat hoeft toch niet op zo'n manier gemeld te worden, hij vraagt of iemand hem het merk kan vertellen,en dat lukt de heren niet echt...[/QUOTE]

Die motoren komen alemaal uit dezelfde fabriek
ze worden aleen onder verschilende merknamen verkocht
Vaak wijkt het opgegeven aantal cc wel af maar bij nameten blijken ze precies dezelfde boring en slag te hebben
Thor Crrc en jamarra heeft ze ook weer onder een andere naam

Maar wel alemaal dezelfde problemen

Aleen de cilinder ????????

Ach als i mooi loopt en niet afentoe spontaan stopt is het geen thor hahahahaha
En dan kun je best heel lang plecier hebben van de motor

Ik heb al 2 jaar plecier van een SV 100 waarvan iedereen zij dat ze erg snel kapot zouden gaan

Back