Staart corrigeerd de verkeerde kant op.

• Topicstarter Topicstarter Dave-apeldoorn
  • Startdatum Startdatum
D

Dave-apeldoorn

Guest
Hallo, ik heb een belt-cp had wat problemen maar heb hem helemaal opnieuw afgesteld en alles is goed nu. Nu is er nog 1 probleem en dat is het volgende, de staart corrigeerd de verkeerde kant uit, waardoor hij rondjes gaat draaien, hoe meer gas hoe harder en gaat zo omhoog al draaiend, dit is op stand Rev, op Nor, doet hij het maar heel iets. weet iemand hoe ik dit kan oplossen? mvg Dave

Waarschijnlijk is "norm"dus de juiste stand.
Daarna moet je de staartservo verschuiven tot de staart netjes stilstaat.
De trim moet in het midden staan.

Hallo Dave
Ik weet niet wat je gecorrigeerd hebt.
Indien je de straat rotor gedemonteerd heeft,
Kan je hem "verkeerd" aan gelinkt hebben. M.a.w. het straatrotor blad kan je op twee
manieren vast linken aan de kogelkopjes ,goed maar dus ook op de fouten kant
hierdoor stuurt alles de verkeerde kant op

Stond de giro vroeger op "REV" zet hem dan ook nu weer op rev ,zodat de aansturing zo is als vroeger
Draai daarna de blad aansturing van de hekrotor om ,anders moet je de Giro omdraaien dus op "Norm" zetten en de knuppel in de zender omdraaien.
Mocht dit niet het geval zijn volg de aanwijzig van Rhelie op
succes Jan

Hallo Dave
Ik weet niet wat je gecorrigeerd hebt.
Indien je de straat rotor gedemonteerd heeft,
Kan je hem "verkeerd" aan gelinkt hebben. M.a.w. het straatrotor blad kan je op twee
manieren vast linken aan de kogelkopjes ,goed maar dus ook op de fouten kant
hierdoor stuurt alles de verkeerde kant op

Stond de giro vroeger op "REV" zet hem dan ook nu weer op rev ,zodat de aansturing zo is als vroeger
Draai daarna de blad aansturing van de hekrotor om ,anders moet je de Giro omdraaien dus op "Norm" zetten en de knuppel in de zender omdraaien.
Mocht dit niet het geval zijn volg de aanwijzig van Rhelie op
succes Jan

Wat jij zegt klopt, ik heb de staartrotor verkeerd gemonteerd, kom ik nu achter, de normale stand is toch reverse zo uit de doos? dan staat die iig nog goed. bedankt! mvg Dave

Back