staartrotor

• Topicstarter Topicstarter Braindamage
  • Startdatum Startdatum
B

Braindamage

Guest
he hallo ik heb de rotorbladen binnen en er op gezet dus ik dacht ik ga weer vliegen maar nee dus me staartrotor draaid niet.ik heb alles geprobeerd doorgemeten maar is gewoon goed.hoofdrotor draaid allen de staartmotor niet vreemd ik weet niet waar dat aan ligt?wie kan mij vertellen waar dat aan zou kunnen liggen?

Euhm..meer info. :)
Waar gaat het precies om, wat voor heli enzo ;)

Uit zijn postihistorie maak ik op dat het om een walkera 04 gaat.

Je hebt alles doorgemeten, zeg je, wat heb je precies gemeten dan? De bedrading naar het motortje is nog goed? Geeft de 3-in-1 wel een spanning richting staartmotor?

Ja het gaat om de 04 en ja geeft wel spanning naar staartmotor.Ik weet ff niet meer wat ik moet doen?

Staartmotor vervangen denk ik? Als hij wel spanning krijgt, maar niet loopt.. dan zal hij wel defect zijn, nietwaar? Of misschien nieuwe koolborstels?

Doet hij echt HELEMAAL niets? Geen beweging, geen brom, geen schokje, niets? Terwijl er wel spanning op staat?

Draait hij nog wel soepel?

Ok dankje dan probeer ik dat wel ff bestel ik wel een nieuw motortje.

Ik heb m gemeten en de staartmotor is 0,001 en de hoofdmotor ook 0,001.Is dat goed?

het komt wel vaker voor de staart motor van mijn welkera04 is ook kapot geweest die dingen slijten snel, hoe lang heb je je heli al?

groeten, Tim

Slijten snel? die van mij zit nu rond de 60 tot 75 accu ladingen en werkt nog prima (voor een staartmotor aangedreven model that is..)

Niet zo lang nog een maand.Ik heb er amper mee gevlogen.Ik ging voor het eerst de lucht in toen knalde die neer na het hoveren.

oow dan zat dat het niet zijn
en hoe senl ze slijten ligt ook aal je vlieg gedrag ofzo?!

Back