Uuuuu ja... Dat moet dus duidelijk geel worden! Logisch 

![]()
Zo ziet de lift er in het echt uit.
Laatst bewerkt door een moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
![]()
Zo ziet de lift er in het echt uit.
Hoi Jan-Willem,
Het reddingswerk hoort in de fraaie gele bedrijfskleuren, wel een goede tip trouwens!
Super Rins! Wij hebben (zoals je weet) onze handen niet willen branden aan de beweegbare versie van de reddingslift. Overigens geeft het systeem bij de "echte"schepen regelmatig storingen. Het gaat jou vast beter lukken!
Nu ik er over nadenk, echt heel weinig RVS..... Ben je nog lekker opgeschoten Rins? De temperaturen gaan nu echt omhoog dus Hercules haal ik morgen op bij het museum. Ik ga eerst nog een proefvaartje maken met een 8A 12V accu. Dat scheelt de helft in gewicht met de 13A. Kijken of ze er nu wel uit komt..... Daarna gaat de bandschuurmachine in de boeg om haar vorm beter te krijgen. Tevens krijgt de romp een nieuwe kleur geel, Humbrol 69 glans komt erg dicht bij het loodswezen geel. Tenslotte de belettering. Heb jij daar al een idee over, maak jij de belettering zelf?
natuurlijk het mooiste en het beste als de schroefassen evenwijdig lopen.
Hoeft niet persé, Rins. Ik weet bijvoorbeeld van de ss Rotterdam IV dat de schroefassen van voor naar achter licht uit elkaar lopen (enkele graden). Maar ik denk dat dit een 1:1 aspect is dat in modellen niet merkbaar zal zijn.
Groet,
Ad