stampe en oldtimer flyin
hallo allemaal,
super bedankt voor de lovende woorden dat geeft weer energie om volgend jaar wellicht weer een stampe en oldtimer flyin te organiseren.
Het heeft ons wat moeite gekost om dit te organiseren, we hadden geen draaiboek of niets.
Dus gelijk maar een draaiboek gemaakt voor het gaval dat we nog meer evenementen willen organiseren.
Dus het licht zeer voor de hand dat er volgend vliegseizoen weer een fly in is.
Ik wil alleen graag het volgende weten:
We weten nou hoe we het moeten doen ,
Nu alleen de vraag wat betrefd de datum , volgend jaar willen we uiteraard een groeiend aantal gastvliegers zien.
Achteraf bekeken goed dat we het hebben verzet naar eerste pinksterdag(gezien het vliegweer).
Helaas voor de mensen die daardoor niet kwamen of niet konden want het vliegweer en de sfeer was geweldig.
dus laat even een mening achter voor wat betrefd de datum :
enne voor volgend jaar meer STAMPES s.v.p
de mijne is er nog na het feit dat de kist direct linksaf ging over het hek (10cm tussen ruimte) om daarna de sloot over te steken en tussen 2 bomen door in het hoge gras tot stilstand te komen.
(sta je dan met dichtgeknepen billetjes)

het enige wat mis was met de kist was een tussendek stijl wat opnieuw gesoldeert moest worden, en een winkelhaak in de folie.
motor de volgende keer toch maar side trust naar rechts geven ipv links (frank thanks voor je timmermans oog).
nou goed de stampe is er nog en is inmiddels gerepareerd en aangepast.
verders heeft iedereen zoals gezecht het naar de zin gehad en hebben vooral onze nieuwe leden mogen aanschouwen wat schaalbouw nou daadwerkelijk is.
En het belangrijkste ze zijn weer getriggert om te gaan lessen.
Helaas nog geen foto's
ik zit te kloten met een sdhc kaartje die mijn sd card reader niet ziet.
gaan we eens even iets mee doen dus
ik ben van alle andere de foto's aan het verzamelen en komen dan op het forum te staan
IEDEREEN SUPER BEDANKT VOOR JULLIE BEZOEK,GEKLETS, EN VOORAL HET VLIEGEN!!!!!!!
tot volgend jaar
greetz pascal (en de organisatie).