Stampede met sneeuw, type banden?

Zijn er andere banden speciaal voor de sneeuw?
Rc Traxxas Stampede is de auto.
Of zit er niet zoveel verschil in?
Ik zag namelijk een stampede met spijkerbanden..

Groet TEC

Je kan ook zelf vanuit de binnenkant van de band er kleine parkers in draaien, en dit werkt reuze goed.

*Op last van robert verwijderd*

Laatst bewerkt door een moderator:
Panther Paddle Rear Sand Dune 1/10 Truck Tires (2) [PAHT470F] | RC Cars & Trucks - A Main Hobbies

http://www.amainhobbies.com/product..._id/5263/n/Pro-Line-Sand-Paw-22-Truck-Tires-2

http://www.amainhobbies.com/product...Sand-Thrower-Truck-Tire-D-Compound-102x53mm-2

IMG_4398.JPG

Laatst bewerkt:
Ik had hetzelfde setje op de slash, alleen ging ik ermee het strand op.
Geweldig leuk om te zien en om mee rijden.
Had ze toen bij toyz.com

Vorig jaar mijn Rustler mee genomen op de wintersport Echt heel erg jammer dat ik toen niemand heb laten filmen:(

's avonds over de piste was geweldig!!!!!!!!!!!!!

Als je logisch nadenkt, welke zou dan meer grip hebben?
Degene met een x aantal scheppen op gemonteerd of allroundbanden?
Met deze banden spuit t aan de achterkant gewoon omhoog, heel leuk gezicht, je kan er alleen in mulle ondergrond mee rijden.
Dus perfect voor zand en sneeuw!
P1070418.jpg

ik zou denken dat badlands ook best degelijk zouden moeten werken, ze zijn prima op zand in alle vormen, en misschien iets breder toepasbaar dan alleen paddles...

Badlands zullen het niet slecht doen, maar Paddle kicken 100% zeker BadLands ass in sneeuw of zandstrand achtige plaatsen.

Grasbanden moet je pin type hebben. Proline Mulchers zijn killers op gras, maar zijn er alleen in 3.2'' volgens mij.

Je kunt ook kijken naar de Proline Trenchers. qua grip op zand zijn deze nog een stuk beter dan de badlands. heb er met m'n baja de aandrijfassen mee gewokkeld door op wit zand te rijden. (ofwel, onmeunige voorwaartse grip daarop.)
Zijn alleen misschien wat aan de grote kant voor de Stampede.

Alleen op kunstgras zijn de trenchers niet echt goed. leuk om te glijden.. maar niet om snel bochten om te gaan. :)

ja op het zand ingestrooide kunstgras van de locale hockey club zijn badlands ook meer om echt hard te driften/powersliden... Misschien omdat ik voor minder grip heb ofzo maar dat weten we niet...

Wellicht even onderscheid maken tussen ondergrond.
Gras = die lange groene sprieten = Mulchers
Kunstgras / astro = heel kort klein gras = Schumacher mini pin of spirals

Back