stappenplan

Juist.

Lees de post van brutus nog eens
Volgens mij is hij al redelijk duidelijk

tweede hands als beginner gewoon niet doen
echt niet.
komt echt ontzettend veel ellende van
Je moet dat ding technisch op waarde kunne schatten, en weten waar je op moet letten...

Leef je uit 2e hands, maar als je er zonder hulp op af gaat, verwacht dan geen heel meelevende reacties als je een topic opent waarin je de rare dingen van de heli opgelost wilt hebben

Je geeft nu iets meer uit,daarna veel minder.

Laatst bewerkt:
Hey Teunis,
Ik denk dat je dat verkeerd opvatte: ik krijg de indruk dat Magnus advies vraagt om een heli op te kopen als onderdelenvoorziening.

@ Magnus: tsja, je kunt dat doen, maar je geeft dan een hoop geld uit voor "één exemplaar van elk onderdeel" terwijl het meestal dezelfde onderdelen zijn die schade oplopen....

Kortom: je blijft zeer waarschijnlijk na de eerste serieuze crash met een hoop onderdelen zitten, en na de tweede crash met dezelfde schade, heb je al een probleem.

Het kan wel, en het is niet een superslecht idee, maar verwacht niet dat het de oplossing van al je problemen is.
Afhankelijk van de prijs, zou ik het denk ik wel doen, maar ja, ik vlieg al een tijdje, en ben niet meer zo vaak onderdelen nodig....

Ik zou je toch echt willen aanraden, met klem, om liever een nieuwe heli (Electro of brandstof, is jouw keuze) van een courant type en met goede reputatie aan te schaffen.

Zo'n Raptor is gewoon een goed ding, en is in elk geval met wat er allemaal te koop is nog behoorlijk lang in goede toestand te onderhouden.
Ze staan hier zelfs volledig ongebruikt te koop, en da's toch een aardige garntie voor "schadevrij".
Maar er zijn er veel meer die goed, bruikbaar en betaalbaar zijn.

Maar wat je ook doet: zorg dat je hulp hebt. Het kan zelfs aan te raden zijn om eerst maar eens alleen les te nemen, en pas als je wat vliegen kunt, een beslissing te nemen over of je wat nieuws aan wilt schaffen, of met je Moskito verder wilt. Het voordeel is wel, dat je tegen die tijd waarschijnlijk al wel in staat bent min of meer schadevrij te vliegen en dat komt de levensduur van je Moskito ook sterk ten goede....:cool:

Groet, Bert

Back