Alexzzz Moderator Moderator team Forum veteraan 14 okt 2007 #23 En waar blijven de eigen foto's van deze "HOLLAND'S NEXT TOP 3D MODELLER" Ik ben nog steeds erg benieuwd, het klinkt veelbelovend :lol:
En waar blijven de eigen foto's van deze "HOLLAND'S NEXT TOP 3D MODELLER" Ik ben nog steeds erg benieuwd, het klinkt veelbelovend :lol:
Jet 14 okt 2007 #24 Ik heb een hekel aan sarcasme... Kunt u zich er nu een beetje een beeld bij scheppen meneer?
Alexzzz Moderator Moderator team Forum veteraan 14 okt 2007 #25 Aha, 3D op die manier, ik dacht aan hele andere dingen...... Grt.
Jet 14 okt 2007 #26 Met 3D modeller bedoel ik 't tekenen van 3d modellen. Alleen ipv tekenen heet dat modellen. Vandaar
Peter-Jan 14 okt 2007 #28 Bedankt Sander voor 't plaatsen van de foto's Na het behalen van m'n brefet vorige week, de setup van de SKystar direct overgezet op de Stick. Deze is gister ingevlogen. Echt een machtig leuk ding.
Bedankt Sander voor 't plaatsen van de foto's Na het behalen van m'n brefet vorige week, de setup van de SKystar direct overgezet op de Stick. Deze is gister ingevlogen. Echt een machtig leuk ding.