start box

hallo ik zoek een start box voor zowel een offroad en onroad een goede start box voor niet te veel;););)

Laatst bewerkt:
HPI Rotostart gaat mogelijk passen gezien Carson als ook HPI gebruik maken van een Force motor. Verder zoeken kan je ook een Tigerdrive vinden.

Makkelijker is denk ik een startbox

ik had een rotor 3,5 starter gezien maar die kost net zo veel als een nieuwe trek starter
dus daarom dacht ik al rotor starter of trekstarter met een start box weet ik helemaal niks van

Waarom hebben zoveel mensen problemen met een trekstarter. Ik gebruik al jaren op een aantal auto's een trekstarter en gaat eigenlijk nooit kapot bij mij. Je moet gewoon het touwtje niet te ver uittrekken en als het zwaar gaat dan is de motor verzopen.

M.v.g. Mark

Dat is inderdaad wel iets om op te letten. Met een rotostart of een startbox merk je minder snel dat je motor verzopen is en kun je makkelijker de boel kapot draaien.
En een startbox is nog duurder dan een rotostart. Goedkoopste oplossing is een nieuwe trekstarter.

hallo ik kom er niet goed uit ik zoek een start box waar je zowel een onroad en een offroad mee kan starten hij moet niet te duur zijn maar wel goed;) welke raden jullie mij aan?

[mod]Nieuwe topic naar dit topic verplaatst, gelieve het bij 1 topic te houden met dezelfde vragen.[/mod]

Onroad en offroad starten zal lastig worden als de motoren van de auto's verschillen gepositioneerd zijn. Als je dan een startbox hebt die het wel aan kan moet je ook iedere keer de boel in de startbox omschroeven.

Onroad en offroad starten zal lastig worden als de motoren van de auto's verschillen gepositioneerd zijn. Als je dan een startbox hebt die het wel aan kan moet je ook iedere keer de boel in de startbox omschroeven.

oow ik dacht dat je ook start boxen had waar je het wieltje van kon verplaatsen en die die voor onroad en offroad waren

Tuurlijk zijn die er maar het is niet gemaakt om makkelijk om te schakelen.

Back