Weer iets verder gegaan met m'n ground station, onderdelen zijn allemaal besteld nu wachten tot ze binnenkomen

.
De VRX ga ik niet inbouwen, deze komt bovenop een statief te staan. De voeding voor de VRX komt wel uit te koffer. Misschien dat er in de toekomst nog een diversity setup komt (eagle tree ground station of oracle) dus ik heb al wel rekening gehouden met de ondersteuning voor 2 VRX en.
Dit is het
koffertje:
En dit is een eerste opzet voor de 'inhoud'. Ben een beetje doorgeslagen met het aantal schakelaars maar via ebay had ik een set van 10 van die dingen gekocht dus dan zal ik ze gebruiken ook

.
Het plan is om 2 lipos te gebruiken, de MAIN lipo is een 3S en die voedt rechtstreeks de VRX, de goggles en de video booster. De AUX 4S lipo gaat gebruikt worden voor de DVR, het scherm en overige 12V apparaten (via een 12V UBEC).
Het koffertje is niet zo hoog dus de DVR moet ik 'schuin' plaatsen.
Aan de zijkant van het koffertje komen nog banaan aansluitingen en balanceerstekkers om de lipo's te kunnen laden. Via een schakelaar boven de lipo-checkers zijn deze in en uit te schakelen.
De voltage, amperage en temperatuur meters en sensoren zijn natuurlijk niet noodzakelijk maar wel 'leuke' opvulling in het deksel van de koffer

.