Start morgen, hulp nodig

Nou niet niets, maar nu geen heli, als je begrijpt wat ik bedoel. Ik heb gewoon nog geen ervaring dus wil ik weten wat ik koop. Onderdelen zou ik met hulp best via internet bestellen. En ook dankjewel!! En actieve vliegers rond Zwolle? Klinkt goed!!

nou ja ben benieuwd wat ze je "aansmeren" wellicht wordt er vanavond nog in zwolle gevlogen dus miss kan je komen en t laten zien?

Ik kocht onlangs onderdelen bij Romafira (over internet). Snelle en correcte service..

Nou het is toch de 450S geworden! 4RC (For Radio Control)
Fijn hoor hoe je daar geholpen wordt. Heel relaxed allemaal, top!

Nu ff gaan puzzelen want voor mij is alles nieuw. Heb ook een simulatie controller erbij gehaald dus maar es goed gaan oefenen. Groot zeg is hij vergeleken bij mijn 'oude' micro 3ch haha.
Zal zeker een keer naar een meeting willen in Zwolle, vanavond zal niet gaan, dan zou ik mijn kids alleen moeten laten ;)

Maar hou me aanbevolen. Kan wel wat hulp gebruiken!!

Laatst bewerkt:
Zo, dat ziet er netjes uit !!!

Hou je ons op de hoogte van je vlieg-ervaringen ?

Ik zit nog te wachten op mijn 4#3B, afgelopen maandag besteld in Hong Kong; zal nog wel een dag of 3 duren.

Paul

Gefeliciteerd.
En ik wil graag weten hoe jij in een uur van Zwolle naar Doetinchem rijdt....kost mij vanaf hier al meer tijd :D

Haha, gevlogen! Nee routenet gaf een uur aan maar was een uur en 10 minuten. Kan wel bijna continu over de snelweg he!

Zal zo paar foto''s uploaden.

dscf2933yu4.jpg

Het GROOOOTE verschil haha :lol:

dscf2943tj0.jpg

dscf2945og7.jpg

dscf2947hd0.jpg

Mooi ding, als ik de verschillende site's mag geloven dan is hij met de onderdelen compatibel met de align heli. Veel plezier met je nieuwe aanwinst :D

Ik ben het zeer eens met bartjuuuuuuuh (genoeg uuuu's ???). Ga niet alleen rommelen. Als ik zo'n ding op mijn sim probeer, ligt ie na 15 sec aan gort.

Dit is effe wat anders dan een 3-kanaals coax. Ik kan nu aardig overweg met een FP op de sim (krijg mijn 4#3B over een dag of 3), en ik heb al 3 maanden ervaring met een Lama V4. Als ik met een CP op de sim een beetje 3D wil vliegen gaat het vaak mis. Realiseer je dat als het ding ondersteboven hangt dat alle stuurbewegingen in spiegelbeeld moeten.

Paul

Net even een trage spin up gedaan, maar pff wat een spanning nog zeg.

Ondersteboven begin ik nog lang niet aan!! Nee eerst maar eens wat basisstappen.

En Bartjuuuu, ja heel jammer, maar was ten eerste 20.00 uur pas thuis en ten tweede kon ik dus niet weg i.v.m. mijn kids.

Laatst bewerkt:
Mooi he, die spanning, leuker dan een achtbaan :D
Dat blijft nog een hele poos zo, en bij elke nieuwe stap weer...
Ondersteboven is ook echt iets wat je moet doen als je "gewoon" zonder veel spanning kan vliegen.
Bij mij klappen m'n oren wel eens dicht van spanning, en ik vlieg nu 1,5 jaar CP heli ;)
Vanavond ging het bij mij lekker, net genoeg spanning om wat nieuwe dingen te proberen.
Als je verkrampt moet je gewoon ff relaxed wat anders gaan doen.

Eric

Nou echt heel apart. Echt zo'n soort van adrenaline rush. En zeker leuker dan een achtbaan en die kan ik niet erg genoeg hebben dus dat is goed!

Laatst bewerkt:
Nou heb er nog niet veel mee kunnen doen tot nog toe. Logeer bij een collega die op vakantie is. Beetje ingewikkeld verhaal met scheiding enzo. Maar moet er morgen weer uit dus druk met opruimen en werken. Als ik weer 'thuis' ben heb ik meer tijd. Ben nu te moe om wat te proberen, ben bang dat het dan mis gaat.

Nou toevallig kwam er daar in de straat een huis leeg voor 2 maand :) Nu zit ik daar vanaf morgen en dan es even een vliegplekje vinden!

mooi dingetje neoappie, ik heb zelf 3 weken geleden de falcon 400 se gehaald, vergelijkbaar dus. ik ben zelf ook helemaal nieuw met heli's maar de kick ben ik helemaal met je eens. mij hebben ze verteld dat je gewoon stapje voor stapje moet leren vliegen en niet overmoedig worden, want dat kost vaak onderdelen en avondjes sleutelen aan je heli.

heb je al een leuk plekje gevonden om verder te leren vliegen? en hoe zijn de vorderingen?

Back