M
MobFigure
Guest
nee ik blijf bij 1/10
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Nismo zei:MobFigure zei:Ja oke maar het zal toch geen 1/8 worden denk ik, als ik alleen de aanschaf prijs al zie, ik neem als voorbeeld de s-950 750 euro zonder motor.
Vind ik gewoon te gek worden.
Je koopt ook alleen maar een 950-R als je veel aan competitie gaat doen, koop anders een Mugen of zo! :lol:
Roelof zei:Nismo zei:MobFigure zei:Ja oke maar het zal toch geen 1/8 worden denk ik, als ik alleen de aanschaf prijs al zie, ik neem als voorbeeld de s-950 750 euro zonder motor.
Vind ik gewoon te gek worden.
Je koopt ook alleen maar een 950-R als je veel aan competitie gaat doen, koop anders een Mugen of zo! :lol:
Draai dan die 2 merken in die zin even om , wil je ?
Nee, alleen rijke mensen kopen zo´n soort auto om die op straat af te raggen.... Eigenlijk is de Impulse/705/710 ook niet echt bedoelt voor op straat.
Lars Peter zei:Laat me raden, hij wil zeker dat er snelwissels op 1/10 auto,s worden toegestaan.
Peter
Roelof zei:Mja.... aangezien PKracing de Impulse aan het dumpen is via de "laatste hand op de partij" weet ik het ook niet. Gelukkig zegt een algemene consumentenwet dat men 5 jaar lang een product moet kunnen supporten maar gezien de snelheid van de ontwikkeling bij die toko is 2 tot 3 jaar al weer genoeg
Leuk is dat men in div. forums over de kosten van de modelautosport ook klaagt over de zeer snelle opvolgers bij Serpent.
borrie zei:Roelof,
kan je je kennis niet op een andere positieve manier gebruiken op dit forum !? Ik zag trouwens dat je als nieuw lid bent opgenomen in de serpent site .............. hebben ze daar ook nog een forumpje voor je om je ... te spuwen