Start of a new legend....s-710

• Topicstarter Topicstarter MobFigure
  • Startdatum Startdatum
Yep, na lang niet te willen registregen was dit een onderwerp om het toch te doen. Al jaren speelt dit onderwerp en in de afgelopen 2 jaar is het een heel sterk discussiepunt. Ik heb er ook weer spijt van nu ik zie hoeveel mensen er gewoon blind zijn en trouw geloven in een fabrikant die hun aan de andere kant ook weer bedriegd tijdens wedstrijden door in een standaard klasse zoals de 200mm met sneller spul te rijden dan in de winkel verkrijgbaar is en ook nog eens uitmelkt door de behoefte naar nieuwe producten te creëren.

Nu is er de 710 welke al 2 jaar in ontwikkeling is en als tussendoortje hebben ze de 705 gereleased, als het nieuwe seizoen begint beginnen vast wel de geruchten over de 715 (of hoe die ook gaat heten) die dan alweer van de zomer gaat verschijnen. En de 616 euro KHM motor wordt dan de 700 euro KHM2 motor.... waar eindigd het ?

Dirk Jan zei:
borrie zei:
Roelof,
kan je je kennis niet op een andere positieve manier gebruiken op dit forum !? Ik zag trouwens dat je als nieuw lid bent opgenomen in de serpent site .............. hebben ze daar ook nog een forumpje voor je om je ... te spuwen

Beetje tegenstrijdig vind je niet?! Eerst iemand vragen of hij wat positiever uit de hoek wil komen en dan zo'n botte opmerking erachteraan. Hmm tja dan kom je ook niet echt geloofwaardig over. Houd zulke opmerkingen dus liever voor je please. (immers heeft Roelof nog nooit iemand persoonlijk aangevallen). Niet om voor bepaalde personen op te komen, dit geld in het algemeen.

Ik ben het met je eens Dirk Jan, en ik bied mijn verontschuldigingen aan bij deze .

Maar ik denk dat Roelof af en toe een beetje erg negatief richting deze Nederlandse fabrikant is ..

Een beetje over the top, denk ik

En ik heb geen reden om iets persoonlijks tegen Roelof te hebben.

MVG

Borrie

Roelof zei:
Yep, na lang niet te willen registregen was dit een onderwerp om het toch te doen. Al jaren speelt dit onderwerp en in de afgelopen 2 jaar is het een heel sterk discussiepunt. Ik heb er ook weer spijt van nu ik zie hoeveel mensen er gewoon blind zijn en trouw geloven in een fabrikant die hun aan de andere kant ook weer bedriegd tijdens wedstrijden door in een standaard klasse zoals de 200mm met sneller spul te rijden dan in de winkel verkrijgbaar is en ook nog eens uitmelkt door de behoefte naar nieuwe producten te creëren.

Nu is er de 710 welke al 2 jaar in ontwikkeling is en als tussendoortje hebben ze de 705 gereleased, als het nieuwe seizoen begint beginnen vast wel de geruchten over de 715 (of hoe die ook gaat heten) die dan alweer van de zomer gaat verschijnen. En de 616 euro KHM motor wordt dan de 700 euro KHM2 motor.... waar eindigd het ?

Hebben we over de zelfde fabrikant die tijdens de WK 2003 in Amerika speciaal niet met de 950R ging rijden omdat deze nog niet in de winkel lag :!: :!: :!: Moet je ook maar eens lezen/ navragen waarom Serpent niet met de 710 maar met de 705 uitkwam! IK denk dat Roelof maar gewoon uit de serpent forums moet blijven en ons gewoon lekker laat doen wat wij willen met een Serpent.

Ach... lezen en begrijpen is ook een vak.

De 1:8 is een open klasse waarin gewoon alles geoorloofd is.
De 1:10 is een standaard klasse waar men verwacht (en ook verplicht is) om met gelijkwaardig spul te rijden. Zolang je in die standaardklasse alleen de hoeveelheid poorten en de maximale hoogte ervan in de specs opneemt betekent dat je aan de krukastiming veel kan doen, maar wie van de rijders doen dat ?

En als Pieter met de 1:8 terug wil naar een 3 of 5 poorts motortje met standaard specs vrees ik dat ook hier bepaalde mensen hun voordelen zullen hebben.

Ik ben geen Serpent-kenner, maar ik ga me toch even in de discussie mengen. Ik begrijp namelijk niet dat Roelof aangevallen wordt bij iedere kritsche noot die hij laat horen over Serpent. Het is immers niet zo dat hij zomaar wat roept, hij kan alles toch redelijk goed beargumenteren? Discussie is prima, maar bij alles wat Roelof zegt krijgt hij mensen in zijn nek die blinde liefde voelen voor Serpent. Mijn advies: probeer elkaar mat argumenten te overtuigen van je gelijk (iets wat natuurlijk niet gaat lukken, maar het is leerzaam en leuk om te doen) en probeer het op de man spelen te laten voor wat het is.. Tenzij Roelof het heerlijk vindt natuurlijk, dan heb ik niets gezegd :lol:

Back