angezien ik nieuw ben en met het heli Rc vliegen wil gaan beginnen zal k me eerst even netjes voorstellen
mike 30er,komt uit het zuiden van nederland. en na een aantal jaren RC brandstof auto te hebben gereden en een tijd niks gedaan te hebben.wilde ik deze hobby maar weer eens gaan oppakken.
nu leek het mij wel wat om te leren en gaan heli vliegen.niet de makkelijkste tak,maar ik ben in voor wat moeilijks.
dus ik ben op zoek naar een serieuze uitdaging.zo wel als het bouwen er van en het leren van de in's en out's van vliegen.
nu komen natuurlijk de eerste stapjes die genomen moeten worden.wat voor heli ga je aanschaffen.
waar ik zelf al nu gekeken heb zijn o.a
trex 450-700
walkera serie .
tree dee riged
protos
omdat ik veel eisend bent dus ik verwacht een hoge kwaliteit van de heli..
als starters budget zit ik zo rond de 3400 euro maar dat houdt natuurlijk niet in dat het meteen hellemaal op moet.eerst maar eens leren vliegen en niet te veel crashes maken.
dus,waar zou ik mee beginnen?brandstof of electrish
verder heb ik natuurlijk ook nog ding als een zender ontvanger,welke servo's.
gyro(waar van ik nog niet waar die voor dient
) .virtual flybar system.(waar van ik ook nog geen idee heb wat het doet
)
misschien is er ook een link
met de uitleg van welk onderdeel wat doet 
als vast bedankt voor de tips.en hopelijk kunnen jullie me een heel deel op weg helpen
mvg mike
mike 30er,komt uit het zuiden van nederland. en na een aantal jaren RC brandstof auto te hebben gereden en een tijd niks gedaan te hebben.wilde ik deze hobby maar weer eens gaan oppakken.
nu leek het mij wel wat om te leren en gaan heli vliegen.niet de makkelijkste tak,maar ik ben in voor wat moeilijks.
dus ik ben op zoek naar een serieuze uitdaging.zo wel als het bouwen er van en het leren van de in's en out's van vliegen.
nu komen natuurlijk de eerste stapjes die genomen moeten worden.wat voor heli ga je aanschaffen.
waar ik zelf al nu gekeken heb zijn o.a
trex 450-700
walkera serie .
tree dee riged
protos
omdat ik veel eisend bent dus ik verwacht een hoge kwaliteit van de heli..
als starters budget zit ik zo rond de 3400 euro maar dat houdt natuurlijk niet in dat het meteen hellemaal op moet.eerst maar eens leren vliegen en niet te veel crashes maken.
dus,waar zou ik mee beginnen?brandstof of electrish
verder heb ik natuurlijk ook nog ding als een zender ontvanger,welke servo's.
gyro(waar van ik nog niet waar die voor dient

misschien is er ook een link

als vast bedankt voor de tips.en hopelijk kunnen jullie me een heel deel op weg helpen
mvg mike