Of een FF10 (TT10CHG) 2.4GHz dus 't type alleen met 2.4GHz zonder FM mogelijkheid.
Heb je ook geen module nodig als dit toch niet van plan bent.
Gr.Tino
idd zit nu te kijken naar T8GF en de 10CG
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Of een FF10 (TT10CHG) 2.4GHz dus 't type alleen met 2.4GHz zonder FM mogelijkheid.
Heb je ook geen module nodig als dit toch niet van plan bent.
Gr.Tino
hoe zit het met de spektrum zenders is dat wat ???
dx8 vind k wel lekker in de hand liggen nm.
keuze ligt nu op T8GF/10CG/DX8
Waar zie je dat het 12+2 kanaals is?Persoonlijk zou ik dan voor de T8FG gaan, makkelijk te programmeren met een hoop functies maar tenminste geen overbodige functies.
Daarnaast is het een 12+2 kanaals zender en niet 8 kanaals zoals de naam doet vermoeden.
Als je geluk hebt dan is de DX8 een goede zender maar er waren een hoop problemen met de soft en hardware.
10CG heb ik zelf weinig ervaring mee maar wat ik van clubgenoten heb gezien zou ik toch weer voor de T8FG gaan.
Waar zie je dat het 12+2 kanaals is?
Ik zie alleen dat het 8 analoog en 2 schakelkanalen heeft.
De 10CG heb ik zelf en is heel eenvoudig te programmeren.
Ok, in dat geval denk ik dat die dan meer te bieden heeft dan de 10CG.Er is een software update geweest voor de T8FG, Nu is het de 8FG Super
Futaba 8FG Super 14-Channel 2.4GHz Computer System
dus de DX8 is er een waar je beter vanaf kan blijven ?
Ik vind hem persoonlijk het lekkerst in de hand liggen van alle zenders die er zijn, zowel de softgrip als de indeling en afstanden van alle bedieningen.
Maar ik ben erg gewend aan Spektrum, en gebruik geen pult, dus dat speelt mee.
Eigenlijk heeft de DX8 enorm veel mee, zo jammer dat hij wat opstartproblemen heeft gehad.
De Futaba's zijn gewoon goede zenders, geen discussie mogelijk.
Wel goed dat je de zender keuze zo serieus neemt trouwens!
De meesten zien het niet als de basis van het vliegen, maar dat is het absoluut.