G
Ger Kovacs
Guest
@Rene.
De speed400 zit 'geklemd' en geborgd met een klein inbusje in het starterhuis, uitwendig klemt de motor in het huis, daardoor zal de buitenbus altijd direct tegen de motor kleven door het magnetisch veld mits de motor geen spanning krijgt uiteraard, de buitenbus zit direct tegen de motor aan. Verstandig is om de 'kraag' van de buitenbus met de grote diameter +/- 3 mm dik te houden in plaats van vaak 1,5 mm, dit komt de 'kleving' ten goede, proefondervindelijk vast gesteld.
@Michel , heel duidelijk allemaal. wist ik niet, over die diode over de polen.
Groet Ger.
De speed400 zit 'geklemd' en geborgd met een klein inbusje in het starterhuis, uitwendig klemt de motor in het huis, daardoor zal de buitenbus altijd direct tegen de motor kleven door het magnetisch veld mits de motor geen spanning krijgt uiteraard, de buitenbus zit direct tegen de motor aan. Verstandig is om de 'kraag' van de buitenbus met de grote diameter +/- 3 mm dik te houden in plaats van vaak 1,5 mm, dit komt de 'kleving' ten goede, proefondervindelijk vast gesteld.
@Michel , heel duidelijk allemaal. wist ik niet, over die diode over de polen.
Groet Ger.
Beste Ger en Gerrit,
Ik snap het systeem van de stalen achterschijf welke tegen de motor aan zal "kleven".
Maar hier zit toch ook nog een stukje aluminium tussen van de behuizing?
Heb je nog genoeg magnetischveld over om dit te overbruggen?
mvg Rene
Laatst bewerkt door een moderator: