statement tegen het binnenhof en de crisis

63334_160976800711434_1353099916_n.jpg

bij mij te koop ook... €3,- ex postzegel,
ik maak m namelijk zelf.

Ja, want we de crisis is enorm, en het is allemaal de schuld van de politiek en de euro....

Dus: we stappen uit de euro, heffen Den Haag op, en alle problemen zijn opgelost!!!

Ga eens op vakantie naar Spanje of Griekenland. DAAR is het pas crisis. We mogen nog een soort van geluk spreken dat het hier allemaal wel meevalt.
Nu bezuinigen, is straks de vruchten plukken.

Dus om de financiele crisis tegen te gaan, ga jij (zwart neem ik aan) stickers te koop aanbieden op internetfora?

Dus om de financiele crisis tegen te gaan, ga jij (zwart neem ik aan) stickers te koop aanbieden op internetfora?

Neenee...
punt 1: zijn het witte stickers
punt 2: ik neem aan dat TS keurig zijn BTW- / KvK / vermakelijkheidsbelasting (je moet er tenslotte om lachen) pensioenpremie / premie volkverzekeringen / ziektekostenverzekeringspremie enz enz enz voldoet.

Dus: zo zwart kan het niet zijn...

ja das hartstikke wit... zowel de sticker als de euro's, ik heb een bedrijf, met kvk en btw nummer, en betaal dus ook gewoon omzetbelasting.
wel eens van ludieke actie gehoord ?

trouwens, ik weet niet of je graag van je euro's af wilt, maar ik geloof dat we al met al wel genoeg kwijt zijn aan den haag en niet te vergeten europa, ik snap dat alles geld kost, dat het een lastige tijd is enzovoort enzovoort, maar er verdwijnt heel erg veel geld in gaten waar het niet hoort, onzin dingen, en domme besluiten op bestuurlijk niveau. daar draaien wij met z'n allen voor op. ik vind dat je daar dan best eens een statement voor mag maken.
maar hoe dan ook, je bent niets verplicht in deze, je mag ook gewoon geen stickertje kopen en het er niet mee eens zijn hoor.. geen probleem.

beetje kort door de bocht wel om meteen te wijzen naar andere landen die het allemaal nog veel slechter hebben... breng je bordje eten ook ff naar een 3e wereld land dan, die hebben er immers tekort van, en allemaal honger.

Dus jij draagt keurig je steentje op ambtelijk bestuurlijk niveau bij om deze misstanden te voorkomen?

Nee, we gaan ouderwets klagen. Dan komt het vanzelf goed.

Volgens mij is het enige wat je bereikt dat er (toegegeven, een heel klein beetje) geld in een onzin dingetje van jou verdwijnt... :D

P.S.: het loopt vast storm?

nee ik ben geen ambtenaar, ik kom met puur minder geld thuis, ik zit ook niet te wachten op een functie in het haagse, al zou dat wel direct een stok achter de deur zijn tegen forenzentaks en voor oplossen van de files... haha

wat ik ermee bereik ? verdomd weinig gok ik.

loopt t storm ? nee , in ieder geval nog niet, mocht dat veranderen dan doe ik in ieder geval een beetje mee tegen de crisis...
en zo niet, ook geen probleem. ik vond m zelf grappig, en inmiddels een paar mensen met mij ook. het idee is ook niet te serieus bedoeld...

maar eh prop-er, til je voeten eens wat hoger op... dan struikel je niet zo snel ergens over

ik ben in deze uitgesproken, ik reageer verder nog slechts op andere reacties

Moet ik toegeven: hij is grappig.

Ik denk alleen wel dat je direct een PVV associatie bij je landgenoten opwekt, en de vraag is of je daar op zit te wachten.

Als we echt een statement willen maken moet we masaal gaan staken. Tot nu toe doet iedereen wat de regering wil en laten we ons allemaal gewillig naar de slachtbank leiden................

Waarom blijft iedereen stemmen op net die partijen die ons naar deze crisis geleid hebben...........
Heeft de Nederlandse burger dan nog steeds zijn lesje niet geleerd...............

We gaan steeds meer geld steken in die Europese eenwording, we moeten steeds meer geld geven aan die failliete Zuid Europese landen waar we al miljoenen hebben achtergelaten tijdens onze vakanties en nog redden ze het niet.
Waarom gaan we er nog op vakantie......
Geven die ons straks ook geld als Nederland failliet is.........
Ze komen in elk geval niet hier op vakantie en steunen zo niet onze economie......

Tja, Theo, je hebt gezien hoe moeilijk het is om een paar tiental man bij elkaar te houden. Laat staan dat je dat met 500 miljoen man moet doen.

Die mannen bij elkaar houden en de neuzen op een lijn houden was het probleem niet, wel soms die paar stoorzenders in bedwang houden. Helaas is dat na mijn aftreden als voorzitter niet meer gelukt en bepalen die stoorzenders nu hoe alles loopt. Ondanks het feit dat ik ze gewaarschuwd heb voor bepaalde zaken doen ze die toch uitvoeren, en dat loopt straks verkeerd af.
Je moet vaak sterk in je schoenen staan om dat soort stoorzenders in bedwang te kunnen houden.

Back