Statisch model.

• Topicstarter Topicstarter timvaneert
  • Startdatum Startdatum
T

timvaneert

Guest
Hoi,
Is het mogelijk om van een statische Chinook 1:48 of 1:32 radiografisch te maken? Dus 2 motortjes erin dat ie tenminste omhoog komt (Hoog hoeft ie nie te komen en te draaien hoeft ie ook niet). En kun je dan gewoon de plastic wieken uit de doos gebruiken?
Alvast bedankt,
Tim

Nee dat gaat niet, o.a. omdat de wieken van radiografische heli's, en vleugels bij vliegtuigen, zijn aangepast tov de 1:1 toestellen. Je kan niet alles verkleinen en verwachten dat het vliegt.

Wat je wel kan doen is een kleine radiografische heli kopen en daar je chinook omheen bouwen, maar met een chinook gaat dat niet

Je zou eigenlijk alleen de body kunnen gebruiken.
Posted via Mobile Device

Nee, andersom ;)

Dat helitje pakken en daar het statische model omheen fabriceren..

Een statisch model is gemaakt om te staan en mooi te zijn, meer niet.
Daarvan kun je niet verwachten dat het heel blijft als je daar allerlei dingen aan vast gaat zetten.

Andersom kan wel, dan hoeft ie nl alleen mooi te zijn, en daar is ie voor gemaakt!

Succes

Want bijvoorbeeld een Blade MCX2 die is klein genoeg om in een 1/32 model te kunnen

Oke, ik denk dat dit idee niet door zal gaan voor mij:P toch bedankt voor alle informatie!

PicooZ maakt een vliegende rc Chinook en ik meende Kyosho ook. En dan is er nog dat ding van Revell met twee co-axiale rotors er in.

Back