Omwille van een tailwag die ik niet eruit krijg ben ik een oplossing aan het zoeken hiervoor, als laatste kom ik uit bij statische electriciteit. Nu weet ik niet als het echt merkbaar is of gewoon ronduit BS. (Amerikanen verklaren namelijk allerhande bullshit om de fout van hunzelf weg te schuiven)
Kan iemand mij uitleggen wat ik moet meten tussen de tailshaft en motormount, hiermee bedoel ik welke waarde ik moet krijgen in de Ohm stand.
Verder nog, welke waarde moet ik zien NA het aarden van de helicopter, dus een cat5 kabeltje van een kaalplekje op de boom naar de motormount.
Verdere inlichtingen, mechanisch is mijn helicopter perfect (compass warp). Wat ik ook doe in mijn mini vbar niks lijkt de wag te veranderen, enkel de stops worden harder of zachter. Via bluetooth hou ik mijn vibraties live in het oog, piek is 150 wat volgens mij perfect is. Vrijwel alles in de staart is nieuw/vervangen. Staartservo is een mks ds8910a, heb er 2 en beidde geven dezelfde fout, dus dat is het ook al niet. Het enige wat ik nog niet gedaan heb is de kop nagekeken.
Kan iemand mij uitleggen wat ik moet meten tussen de tailshaft en motormount, hiermee bedoel ik welke waarde ik moet krijgen in de Ohm stand.
Verder nog, welke waarde moet ik zien NA het aarden van de helicopter, dus een cat5 kabeltje van een kaalplekje op de boom naar de motormount.
Verdere inlichtingen, mechanisch is mijn helicopter perfect (compass warp). Wat ik ook doe in mijn mini vbar niks lijkt de wag te veranderen, enkel de stops worden harder of zachter. Via bluetooth hou ik mijn vibraties live in het oog, piek is 150 wat volgens mij perfect is. Vrijwel alles in de staart is nieuw/vervangen. Staartservo is een mks ds8910a, heb er 2 en beidde geven dezelfde fout, dus dat is het ook al niet. Het enige wat ik nog niet gedaan heb is de kop nagekeken.