Stephens Hauling Tupelo MS

Discussie in 'Bouwverslagen Trucks en Bouwmachines' gestart door trialrolf, 3 mei 2017.

  1. trialrolf

    trialrolf Vriend van modelbouwforum.nl

    Lid geworden:
    23 mrt 2015
    Berichten:
    3.379
    Locatie:
    Achterhoek
    Helaas zal ik ook deze truck met de zelfgemaakte dieplader weer gaan verkopen.
     
  2. Leon1965

    Leon1965

    Lid geworden:
    21 jul 2019
    Berichten:
    1.888
    Locatie:
    Utrecht
    Jammer dat deze in verkoop moet, je had er veel werk in gestoken en was heel mooi geworden sad.jpg
     
    VOLVO FH 16 750 vindt dit leuk.
  3. VOLVO FH 16 750

    VOLVO FH 16 750 In Memoriam Forum veteraan

    Lid geworden:
    26 jan 2008
    Berichten:
    10.893
    Locatie:
    Haren (Ems) Deutschland
    Jammer
    SMILEY VERDRIETIG..01.jpg
    Ik had de Amerikaan graag een keer in het echt gezien, want hij ziet er echt gaaf uit.
     
  4. trialrolf

    trialrolf Vriend van modelbouwforum.nl

    Lid geworden:
    23 mrt 2015
    Berichten:
    3.379
    Locatie:
    Achterhoek
    Tja Pieter, gaat beetje snel bij mij al heb ik er ook wel een paar keer mee gereden. Zelfs in dit verrekte corona jaar. Ik steek in al mijn bouwsels mijn ziel en zaligheid Leon. Het is niet anders. Ik wil toch blijven bouwen al valt het soms ook niet mee. Heb ook overwogen alles weg te doen en alleen de bagger en Arocs te houden voor de sociale contacten en bezigheden. Zal wel een keertje er van komen maar nu even niet. Nog wat dingetjes op de rit en nu helemaal veel ijzers in het vuur. Er is weer wat budget nu er 2 trailers en 1 truck al weg zijn. Alleen de Globe liner is er nog.
     
  5. VOLVO FH 16 750

    VOLVO FH 16 750 In Memoriam Forum veteraan

    Lid geworden:
    26 jan 2008
    Berichten:
    10.893
    Locatie:
    Haren (Ems) Deutschland
    Hallo Rolf,

    Nee hé !
    Smiley Dit meen je niet.jpg

    Je gaat toch niet stoppen ?
    SMILEY VERDRIETIG (2).jpg

    Dit zou ik betreuren, als er weer een modelbouwer verdwijnt van het MBF forum.

    Als jij je straks weer beter voelt en weer geheel hersteld bent, denk je waarschijnlijk weer positiever over de modelbouw en alles wat er zo bij hoort en het Covid-19 onder controle is en we weer naar rij-demo's kunnen gaan en jij weer mooie filmpjes kan maken, komt het wel weer goed met jou (hoop ik )
    SMILEY OKAY (2).png
     
    trialrolf en Hans2020 vinden dit leuk.
  6. trialrolf

    trialrolf Vriend van modelbouwforum.nl

    Lid geworden:
    23 mrt 2015
    Berichten:
    3.379
    Locatie:
    Achterhoek
    Jij leest niet goed Pieter en je hebt teveel info uit andere berichten ha ha......

    En nu helemaal veel ijzers in het vuur..... Het enige wat ik momenteel doe is budget scheppen. Er staan hier nu 4 a 5 projecten op stapel!
     
    Helicor en VOLVO FH 16 750 vinden dit leuk.
  7. VOLVO FH 16 750

    VOLVO FH 16 750 In Memoriam Forum veteraan

    Lid geworden:
    26 jan 2008
    Berichten:
    10.893
    Locatie:
    Haren (Ems) Deutschland
    Smiley  2 Dikke duimen - TOP.jpg
     
    trialrolf vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina