Hartelijk dank voor de suggesties!!!!
Paul,wat jij voorsteld had ik ook aan gedacht.
Serge,ook daar had ik al aan gedacht om het op zo'n manier te doen.
Voor wat betreft het zoekrandje heb je gelijk maar die gaat maar tot de stalen cilinder bus die in de aluminium cilinder zit.
De stalen cilinderbus heeft n.m.l niet zo'n zoekrandje dus dat is het probleem.
Deze stalen cilinder bus is zo'n 0,5 mm dikwandig.
Dat moet dus overbrugt worden om het zuigertje in het cilindertje te duwen.
Daarbij komt ook nog eens kijken dat de passing erg nauw is(motortje moet nog inlopen)
als ie er eenmaal inzit dan is het geen probleem meer.
Ik heb het zuigertje n.m.l ook andersom geprobeert erin te duwen en dat gaat met wat friemelen goed alleen is het begin dus lastig omdat het zuigertje echt kaarsrecht in het cilindertje geduuwd moet worden.
Het is dus een kwestie dat de zuigerveertjes helemaal naar binnen in de gleufjes van het zuigertje geduuwd moet worden en dan wat friemelen het zuigertje erin proberen te duwen.
Mvgr Hans
Paul,wat jij voorsteld had ik ook aan gedacht.
Serge,ook daar had ik al aan gedacht om het op zo'n manier te doen.
Voor wat betreft het zoekrandje heb je gelijk maar die gaat maar tot de stalen cilinder bus die in de aluminium cilinder zit.
De stalen cilinderbus heeft n.m.l niet zo'n zoekrandje dus dat is het probleem.
Deze stalen cilinder bus is zo'n 0,5 mm dikwandig.
Dat moet dus overbrugt worden om het zuigertje in het cilindertje te duwen.
Daarbij komt ook nog eens kijken dat de passing erg nauw is(motortje moet nog inlopen)
als ie er eenmaal inzit dan is het geen probleem meer.
Ik heb het zuigertje n.m.l ook andersom geprobeert erin te duwen en dat gaat met wat friemelen goed alleen is het begin dus lastig omdat het zuigertje echt kaarsrecht in het cilindertje geduuwd moet worden.
Het is dus een kwestie dat de zuigerveertjes helemaal naar binnen in de gleufjes van het zuigertje geduuwd moet worden en dan wat friemelen het zuigertje erin proberen te duwen.
Mvgr Hans