Steven's wedstrijd perikelen.

heimhelicopters

verslagschrijvers
Hoi iedereen,

Ik heb een goed wedstrijdjaar achter de rug en voor het komende jaar heb ik voorgenomen om de vorderingen eens aan het www. toe te vertrouwen. Mijn eerste verhaal staat in de "bouwverslagen vliegen" afdeling. Ik kon maar niet beslissen waar ik het neer zou zetten maar dit leek mij de beste plek. Toch wil ik hier een reageerdraadje neerleggen om mijn dagboek eningszins schoon te houden. Dus lekker even lezen bij de bouwverslagen en dan hier lekker je reacties neergooien.

Ik maak het hiermee makkelijk voor Bennie, want dan kan hij precies lezen hoever ik het ermee heb en dan kan hij me volgend jaar weer veslaan!

Veel leesplezier,

Steven

Leuk verhaal ! Heel herkenbaar ook, op de een of andere manier is je heli nooit 100 procent op de wedstrijd of gebeurt er iets onverwachts. De reserveheli is altijd minder, anders was het geen reserveheli :wink:

Ik zou ook best weer eens een wedstrijd mee willen vliegen.

Nou Rene,

trek de stoute schoenen maar aan, we hebben het hele najaar om ons voor te bereiden en dan gaan we elkaar zien in april!!
Juist door deze voorbereiding vind ik het leuk om wedstrijden te doen.

stay tuned, there's more coming.....

steven

Mooi verhaal Steven! Heb er echt van genoten!
Eigenlijk allemaal al persoonlijk van je gehoord, maar een leuke samenvatting :)

Je ben alleen 1 puntje vergeten, dat je er volgendjaar een concurent naast Bennie bij hebt!
Voor aankomend jaar is ook mijn doelstelling een keer eerste te worden in de B klasse.

Hoge K-factor figuren zijn uit jou verhaal blijkbaar de winnende factor.
Ben al aan het oefenen ;)

Hoop tot gauw een keer op het veld! En anders tot volgend jaar op de wedstrijden!

Groet,
Tjerk ;)

Leuk verhaaltje Steven :)

Volgend jaar weer in de B Tjerk? :P
Beetje oefenen en je kan makkelijk in de A klasse meedoen!! :D

Gr. Bas

Ja het wordt weer mooi,
Tjerk heeft nu een trex 600n en ik het nakijken...... We zullen zien, ik heb er denk ik wel een geduchte concurrent bij want Tjerk heeft wel een beetje meer durf dan ik, en dat scoort dus als je figuren met een hoge k-factor durft. Ik heb nog geen nieuwe figuren gekozen. wat ga jij doen Tjerk?

Het dagboek heeft weer een update, veel lees en kijkplezier!

Steven

Hallo allemaal,

het mooie weer is begonnen, en ik kon niet langer meer wachten. Lees het resultaat in de afdeling bouwverslagen: dagboek van een wedstrijdhelivlieger.

IMG_1732s.jpg

Voorproefje, er zijn lekker wat foto's geschoten dus ga lekker kijken.......

Groeten
Steven

Tsjonge jonge , het houdt maar niet op. Alweer een update!!!!!!

ja , en nog even een plaatje die mijn schattige zoontje geschoten heeft in Zaltbommel afgelopen jaar. "Papa ga even daar zitten met de helikopter. Ja en dan moet je hem zoo houden......." click!
zaltbommel%20011.jpg

Deze foto is nog van voor de grote klapper van september. Hier zitten nog de zwarte Thunder tigre rotorbladen op.

Trouwens , Wie weet waar ik de TT680 2e keus rotorbladen nog kan verkrijgen??

Steven

Nee hoor Walter, Zie ik je 5 april niet dan vast wel met de eerste wedstrijd!

Ik kan die TT's gewoon niet meer in webwinkels vinden.(wil altijd graag weten waar ik mogelijk nodige dingen kan krijgen.

Toch wel bedankt beiden. Ik ga jullie zien!

yep,

heb je geen mail van John hierover ontvangen?
tis alweer gauw, gaan we samen lekker koffie drinken!

tis dus 5 april met uitloop naar 12 april als het met bakken valt op de 5e
zelf broodje meenemen enne , het is in Bruchem.

steven

Laatst bewerkt:
Nee, van de definitieve dag had ik niets ontvangen zo ver ik weet.
Stuur de mail even door AUB.
Je hebt mijn email toch nog.

En alweer een update met weer een sappig verhaal. Veel plezier er maar weer mee. En Tjerk en Nico, kom maar op met jullie aanvulling. Of misschien hebben jullie het anders gezien of beleefd, laat maar eens horen. Het is best gezellig hier in Twente.

Groet Steven

Back