Stickers op internet

• Topicstarter Topicstarter Paulu$
  • Startdatum Startdatum
P

Paulu$

Guest
Hallo,

Ik ben nog nieuw op het forum maar ziet er goed uit.

Maar ik had een vraagje over body beplakken.

Er zijn een hoop body's op de markt te verkrijgen en ook de daarbijhorende stickers.
Maar ik vroeg me af of er ook een site was waar je stickers vanaf kom downloaden, zodat je zelf je figuren kan bepalen.

Of zijn er ook tutorials op internet om je eigen stickers te maken van plaatjes/foto's van jezelf ??

Ik hoor het wel.

Paul

Dank je. Ik zal es kijken.

Maar is er hier geen tutorial voor dit ?

Voor het printen van stickers (in kleur op glad doorzichtig stikkervellen) heb je een kleurenlaserjet printer nodig. Die zijn heeeel duur.

Valt wel mee hoor. Ik heb hier een Konica minolta Magicolor 2300 DL kleuren laser printer. Die is nog best betaalbaar. Goede afdrukken en werkt uitstekend. (wel een grote bak)

Dat valt inderdaat heel erg mee, maar ik vind €300 nogsteeds wel duur voor een paar stikkers. Ik heb net een nieuwe inktjet (jammer :cry: )

L A U R E N S zei:
Dat valt inderdaat heel erg mee, maar ik vind €300 nogsteeds wel duur voor een paar stikkers. Ik heb net een nieuwe inktjet (jammer :cry: )

ja das waar maar als je toch een nieuwe printer moet hebben (jij niet net een nieuwe) dan valt het inderdaad mee vergeleken wat een goede inktjet kost

Er zijn ook stickervellen voor gewone inkjetprinters.
Ik heb zelf met deze stickervellen, welke in het wit en doorzichtig te krijgen zijn, al diverse keren stickers gemaakt.
Wel is het noodzaak om de stickers daarna met blanke lak te behandelen.

@tazy1704

Waar kun je die kopen ?? Ik heb wel interresse. Een laserjet vind ik te duur, maar dit zou een mooie/goedkope oplossing zijn.

alvast bedankt
Laurens

bij Conrad, de transparante werken eigenlijk alleen op een witte ondergrond, en de witte zijn wat aan de dikke kant, maar onder bepaalde omstandigheden werken ze prima....

meer info hiero.. www.inkline.info

.................Peet................8)

Met je ontwerp op een schijfje, kan in elk ernstig copycenter geprint worden op elk materiaal. Dan kan je de aanschaf van die printer overslaan

Zo kan je inprincipe ook met PS een leuk iets maken voor je hood en dan naar die printwinkel toe gaan ??

ooh das jammer,

ik ben nog steeds opzoek naar stickers van West. voor op mijn Mercedes body die ik in McLaren kleuren heb gespoten.

Andries

Of heeft misschien iemand een logo van West. dus alleen het logo en niks eromheen. Heb al iemand gevonden die het dan kan maken maar alleen het logo nog. heb al op google gezocht maar zie nergens een goed logo staan :?

Groeten,
Andries

Andries zei:
Of heeft misschien iemand een logo van West. dus alleen het logo en niks eromheen. Heb al iemand gevonden die het dan kan maken maar alleen het logo nog. heb al op google gezocht maar zie nergens een goed logo staan :?

Groeten,
Andries

wie kan dat maken ??

vertel , mischien wel intresse.

Back