Stickers op internet

• Topicstarter Topicstarter Paulu$
  • Startdatum Startdatum
Zit in ridderkerk, industrie terrein donkersloot. weet alleen even ze naam niet. zal morgen even kijken hoe het bedrijf heet. ( zit achter mijn stagebedrijf ).

ze maken allerlei stickers ook voor 1:1 auto's.
Dus ik ga even vragen of ze een stickertje willen maken.

Mvg Andries

Het bedrijf heet FRANKIE RECLAME en zit aan de GLASBLAZERSTRAAT in ridderkerk Donkersloot.

Mvg. Andries

ik heb inmiddels al een plaatje gevonden maar is niet helemaal goed. Maar als jij er een kan vinden zou dat geweldig zijn. heb google en altavista al doorgespit.

Groeten Andries

Bedoel je deze misschien?

Wil je hem als EPS bestand (Photoshop, kan bijna elke reclame boer direct printen / drukken)? Rechter muisknop op plaatje, en "Doel opslaan als" kiezen.

Marco.

Graag gedaan. Mocht je nog meer specifieke logo's nodig hebben, dan hoor ik het wel via de Pb.

Groeten,

Marco.

Andries je kan mij ook wel vragen hoor. Heb me ook verrot gezocht naar dat plaatje van je :P :bye:

Waarom wil iedereen stickers ?... als het ook makkelijk kan !
In principe kan je zelfs je schoonmoeder haarscherp op je motorkap krijgen, zonder stickers !!

Ik print via mijn (goedkope maar goede) deskjet op het dunste fotopapier .
Heb dan een zeer mooi plaatje.
Snij dat plaatje netjes uit.
Spuit aan de binnenkant van de kap een laag blanke lak en leg meteen het plaatje erin ... kant van de afbeelding in de lak natuurlijk.. niet te zuinig met de lak en goed aandrukken (lucht er tussen uit)
Even laten drogen en je kan verder.
op deze manier kan je dus echt alles op je kap krijgen.

Hier een voorbeeld ......
stratus3.jpg

Dit keer niet mijn schoonmoeder op de motorkap (hoewel het wel een duivel is)

Met een doorzichtige autokap die aan de binnenzijde gespoten wordt kan dit, maar dit werkt niet bij epoxy modellen die van de buitenzijde gespoten moeten worden.

Alles kan !

Gewoon het plaatje in blanke lak aan de buitenzijde plaatsen . en daarna aflakken met blanke lak !

nice, die link was ik kwijt !

dat zijn inderdaad allemaal EPS bestanden die je zo kan plotten :D

En welk programma heb ik nodig om .eps bestanden te kunnen bekijken? Ik wilde namelijk op mijn werk iets downloaden, maar hij voreg om het gewenste programma (nu doet hij dat wel vaker, maar zo'n ding heeft zo nu en dan wel gelijk...)

Nu we het over plotten en stickers hebben... weet iemand of je een "gewone" plotter om kan bouwen tot snij plotter ??

ja dat kan.

veel werk, veel geprul en de snijdresultaten zijn maar matig.
de kleinste stika (heb ik ook) plot tot 20 cm breed, en een meter lang, meer dan voldoende om maskers te snijden en is niet eens zo heel duur

Ben nu dus heel benieuwd waar ik dat apparaat kan kopen ... en wat jij niet zo heel erg duur vind ... 20 cm breed is wat mij betreft breed zat

Zal ondertussen eens stika intoetsen op google

bedankt vast

ik heb voor de mijne gebruikt iets van 150 euro betaald, maar ze zijn schaars gebruikt.

nieuw meen ik iets van 400 euro.

Back