Stikkers

Discussie in 'Bouwtips rijdende modellen' gestart door Nismo, 22 okt 2003.

  1. Nismo

    Nismo

    Lid geworden:
    23 sep 2003
    Berichten:
    3.791
    Locatie:
    Assen
    Mannen,

    Ik ga binnenkort aan de gang met het spuiten van mijn Porsche GT1 (Le Mans 98) en daar wil ik wat leuke dingen mee doen.

    Aan de binnenzijde wil ik gaan werken met diverse kleuren en vormen. Hoe plak ik dit het beste af? Ik heb gedacht om het af te plakken met zelf ontworpen vormen van kaft-plakplastik maar dat gaat niet goed ...

    Iemand enige ideeen? Is er ergens een goed overzicht van interne stikkers, en niet van die hardrock dingen!
     
  2. Powerpete

    Powerpete Vriend van modelbouwforum.nl Forum veteraan

    Lid geworden:
    11 jun 2002
    Berichten:
    1.343
    Locatie:
    Bussum
    de enige "binnen" stickers die ik ken zijn de Jackal stickers, te zien op www.bmi-models.com
    Om af te plakken is er eigenlijk niks beters als de Tamiya masking tape, kost wat maar een verknalde body kost meer !!
    Ook leuk zijn de afplakmaskers van XXX Main, te verkrijgen in veel verschillende motieven, zo kan de amateur een heel professionele kap maken.

    Ook Orion heeft speciale grote stickers om binnen in een body te maken...
    Vreselijk duur maar wel mooi..............Peet................8)

    (uiteraard bij ons te verkrijgen)
     
  3. winslow

    winslow Guest

    Stickers van ORION duur?
    Als ik 3 spuitbussen en masking tape koop ben ik EUR 20,- kwijt.
    De stikkers van ORION zijn EUR 9.30 bij rcshoproal.
    Volg deze link maar http://www.rcshoproal.nl/easyshopmaker/thundergraphics.html
    Deze serie wordt steeds verder uitgebreid hebben ze mij verteld.
    Ze werken zeer gemakkelijk en je hoeft dan maar 1 spuitbus verf te kopen. Als je een glitterende auto wilt (soort metalic lak) dan hebben ze daar ook een spuitbus voor. Alle verf is daar EUR 4,70 dus daar bespaar je ook nog op.
     

Deel Deze Pagina