stoomketel en stoom aandrijving

ik hoef het niet op tenemen het staat toch allemaal hier.

ik weet niet hoe jullie dat allemaal doen met die citaaten maar daar kom ik nog wel een keer achter :D

ik weet niet hoe jullie dat allemaal doen met die citaaten

Gewoon op de "Quote" knop klikken rechts onderaan het bericht dat je wilt aanhalen. Dan krijg je een nieuw bericht dat begint met het geciteerde berichte tussen QUOTE tags. Het prettigst voor de leesbaarheid van de discussie is als je dan eerst allerlei zaken die niet terzake zijn (vooral ook foto's!!!) uit het aangehaalde bericht haalt, en alleen die tekst waarop je wilt reageren, laat staan.
Je ziet soms een ellenlang bericht in zijn geheel, inclusief meerdere foto's aangehaald worden, met als enige reactie: "mooi hoor". Dat is niet erg bevordelijk voor de leesbaarheid!!!
Op een gedoseerde manier citeren kan in een discussie met meerdere deelnemers erg prettig zijn, omdat je dan precies ziet op wie en op wat er gereageerd wordt

Groet,

Ad.

En als je reageert op direct voorafgaand bericht is quote niet echt nodig. Behalve als het een groot bericht betreft, dan het relevante deel quoten. Voor meer tekst-opmaak mogelijkheden zie
Modelbouwforum.nl - Lijst vB-codes

Verder kun je, als je dat nog niet hebt ingsteld, kiezen voor de WYSIWYG editor, de tekst-opmaak knoppen verlossen je van het intikken van codes:
Gebruikersinstellingen
-> opties wijzigen
-> (blok) diverse opties
-> tekstverwerker berichten
-> geavanceerde tekstverwerker - WYSIWYG

Maarruh Ger, hoe staat het met het echte werk, vliegen? :mrgreen:

Let op de smily in mijn bericht Harm. En afgezien daarvan, 't is al twintig jaar geleden dat ik voor het laatst gevlogen heb. Ik ben waarschijnlijk de laatste op aarde die iemand (serieus) mag aanspreken op al dan niet vliegen.

Maarruh Ger, hoe staat het met het echte werk, vliegen? :mrgreen:[/QUOTE]

Hoi Ron

ja klopt heren Vliegen:D ik ben nie alleen in het bezit gekomen van 3 boten maar ook +- 13 vliegtuigen ....Ron ik ben aan het wachten op de orginele tekening van de Uiver die zijn onderweg heeft even geduurt voor dat de eigenaar van de tekeningen en lid van Phantasy blue de beslissing had genomen om ze mij toe te sturen dus afwachten Ron ...ander vliegtuigen staan hier allemaal nog maar ben nu zo in dat stoom geintereseerd dat ik me voorlopig daar mee probeer bezig te houden en daar heb ik nu wel genoeg aan .
maar ze zijn nog niet vergeten hoor Ron

hoi Ad

ja weet ik vond het niet nodig om het allemaal mee te nemen in me bericht ....
maar ben ook nog niet zo thuis met en hoe het gebruiken van het forum verzenden van berichten

Nog plaatjes.

p1000134yi7.jpg

p1000138gd7.jpg

Zal kijken wat ik nog verder kan maken.

Nog plaatjes.

p1000134yi7.jpg

p1000138gd7.jpg

Zal kijken wat ik nog verder kan maken.

Hoi Harm

zeg bedankt voor je foto's die zijn erg hulpzaam voor me ik ben zelf aan het googlen geweest maar kan niet echt goede foto's vinden van de Furie in iedergeval niet die gene waar veel details op staan .
het zou fijn zijn als je er nog meer kan maken Harm ben tenslotte ook nog aan het zoeken voor de orginele bouwtekening en zo maar met deze foto's ben ik echt blij

bedank Harm

Ken je deze tekeningen al, Ger? Die zijn waarschijnlijk vanaf de oorspronkelijke tekeningen gemaakt, maar dan voor de modelbouwer.

Groet,

Ad

Hoi Ad

nee die ken ik niet ben al best wel wat tegen gekomen maar deze nog niet misschien over heen gekeken.
er zou tussen de spullen van me oom eigenlijk een tekening moeten zitten maar heb hem nog niet kunne vinden want ik heb wel een tekening die vergroot blijkt te zijn met een pantograaf van een ik denk een orginele maar ja
helaas nog niet gevonden tussen de spullen

Back