Het is al een poosje geleden dat ik wat foto's geplaatst maar nu weer verder aan de opbouw wat aanpassingen gemaakt aan de stoommachine.
Laatst bewerkt:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Het is al een poosje geleden dat ik wat foto's geplaatst maar nu weer verder aan de opbouw wat aanpassingen gemaakt aan de stoommachine.
Nu weet ik, buiten dat het heet is, niet veel van stoom. Water bijvullen via het peilglas geeft dat geen problemen met temperatuurverschillen? Van "schrik" zou er zomaar een barst in het peilglas kunnen komen, of erger nog, hij barst eruit. Geldt alleen maar als de boel heet is natuurlijk. Gr. Klaas.
Bij wilesco speelgoed (zuigerdiameter van wellicht 7 mm en 1.2 bar werkdruk) met nagenoeg geen vermogen kan ik me daar nog wat bij voorstellen, anders niet.zo'n voedingspomp kost ook energie, die dan weer ten koste gaat van je aandrijving.
Wow, dat is meer dan mijn Stuart verbruikt.("even" 400 cc erbij pompen
Ik heb al zeker 100 liter (gefilterd regenwater) door de ketel gepompt en het glas is nog als nieuw, zonder koud water er door bijvullen.je peilglas blijft schoner
Voor het filmpje op youtube.nl moet je zoeken bij sleepboot alte liefbe met stoommachine van Martin baylis.
Ik weet of dit werkt Bert maar als ik bij youtube.nl sleepboot alte liefbe met stoommachine van Martin baylis intoetst kom ik beide filmpjes tegen.
Groeten Jan