Stormracer 2 help!!!!!

• Topicstarter Topicstarter Ironix
  • Startdatum Startdatum
I

Ironix

Guest
Hallo,,

Ik heb schroefjes nodig voor mijn carson stormracer na het verhuizen het een en ander kwijt geraakt :S:S helaas

Maar het liefste wil ik van alles wat heeft iemand wat? ik betaal er voor

als je aangeeft wat je precies nodig hebt .

En wat dacht je ervan om naar een modelbouwshop te gaan en kijken wat die heeft?

als je aangeeft wat je precies nodig hebt .

En wat dacht je ervan om naar een modelbouwshop te gaan en kijken wat die heeft?

ja ik zal dat wel eens doen van de week maar wil graag alles officieel hebben en de stormracer hebben ze niet in de modelbouw shop bij ons in de stad:(

als het de zelfde maat is en zelfde soort boeit het toch niet als het van een ander merk is
niemand die het ziet.
heb je de site van carson al geprobeerd?

als het de zelfde maat is en zelfde soort boeit het toch niet als het van een ander merk is
niemand die het ziet.
heb je de site van carson al geprobeerd?

ownee ik zal donderdag wel eens naar de modelshop gaan hier in bergen op zoom..

eerst van de week ff werken haha

Hier staan heel wat complete screw kits, met alle schroeven die je maar kan bedenken. Die gasten leveren snel en betrouwbaar:
Nitro Off-Road Screw Kits - Tonys Screws LLC

Hallo,

Ik heb net de link bekeken die hier aangegeven word, alleen kan ik geen Carson Stormracer(2) screws vinden.
Ik heb vorige week een voor 3/4 complete Stormracer2 gekregen die ik graag zou willen opknappen, althans rijkklaar maken voor de kids.

Weet iemand waar ik nog onderdelen & tekening(layout) kan krijgen?
Ik heb een mailje richting Carson gedaan maar nog geen reactie gehad dus laat ik het dan ook maar gelijk hier vragen....wie weet;)

Alvast bedankt

www.tamiya.de -> carson -> Carson support
Daar kan je alle PDF's en partslijsten vinden.

Verwacht niet dat Tony een schroevenset voor een dergelijke auto maakt maar als je eenmaal de schroeven weet kan je ze ook daar per soort bestellen maar dat kan je ook bij de lokale winkel. Veelal is gewoon M3 en M4 gebruikt.

www.tamiya.de -> carson -> Carson support
Daar kan je alle PDF's en partslijsten vinden.

Verwacht niet dat Tony een schroevenset voor een dergelijke auto maakt maar als je eenmaal de schroeven weet kan je ze ook daar per soort bestellen maar dat kan je ook bij de lokale winkel. Veelal is gewoon M3 en M4 gebruikt.

Bedankt voor je reactie Roelof, ik ga het eerst even bekijken;).

Ondertussen vanalles geprobeerd maar weinig succes gehad totdat ik afgelopen zaterdag bij PK racing terecht kwam waar de beste man een onderdelen lijst voor ons heeft gekopieerd en tot mijn verbazing nog verassend veel onderdelen die ik nodig had uit alle hoeken van zijn winkel gaarde....de bouw kan beginnen:).
Prima service!

Back