Stratair Ultegra of FVK Blaster3

Eindelijk alles binnen qua servo's,,, en vanavond me eerste paar worpjes gemaakt :)
ff wennen maar enorm verslavend, de blaster 3 vliegt zeer stabiel en pakt makkelijk elk klein belletje,,, verders erg druk geweest met afstellen ,,,, maar ben na een uurtje of 2 gooien erg blij met het resultaat :)

de blaster 3 ia absoluut een aanrader,,,,!!!!

groet,

jeedee

Eindelijk alles binnen qua servo's,,, en vanavond me eerste paar worpjes gemaakt :)
ff wennen maar enorm verslavend, de blaster 3 vliegt zeer stabiel en pakt makkelijk elk klein belletje,,, verders erg druk geweest met afstellen ,,,, maar ben na een uurtje of 2 gooien erg blij met het resultaat :)

de blaster 3 ia absoluut een aanrader,,,,!!!!

groet,

jeedee

dit is je eerste dlg?
het is inderdaad erg verslavend... en het mooie aan het hele spel is..... PURE MANKRACHT!!! :p haha niets van hulpmiddelen....

kracht van het lichaam gecombineerd met kracht van de natuur (thermiek)
puurder kan niet!

ja dit is me eerste dlg,,, dus nog wel ff oefenen met werpen,,, zit nu denk ik op een meter of 25 a 30 ,,, dus kan nog wel ff beter :)

ja dit is me eerste dlg,,, dus nog wel ff oefenen met werpen,,, zit nu denk ik op een meter of 25 a 30 ,,, dus kan nog wel ff beter :)

er zijn enkele dingetjes die je altijd kan verbeteren...
bv enkele stappen zetten in voorwaartse richting is beter.
het opspannen van je lichaam... dus over je verste schouder heen kijken naar je toestel, tot het punt waar je het toestel gaat lanceren. zou bij je spanning op en een klein beetje extra kracht....

wat mij erg geholpen heeft is vaak kijken naar filmpjes van het werpen... youtube is daar de plek voor...
ook mijzelf filmen, om zo te zien wat ik verkeerd deed heeft me erg geholpen... in het begin denk je, waar slaat dit op! maar na een tijdje zal je zien dat je op die dingetjes gaat letten :)

dit is je eerste dlg?
het is inderdaad erg verslavend... en het mooie aan het hele spel is..... PURE MANKRACHT!!! :p haha niets van hulpmiddelen....

kracht van het lichaam gecombineerd met kracht van de natuur (thermiek)
puurder kan niet!

Tom Boonen zonder hulpmiddelen dus: Q3L4spg8vyo[/media] - ‪Eric Clapton- Cocaine‬‏

Klinkt bijna zoals Johan Museeuw : puurder kan niet => twee wespen en een gesneden brood :rolleyes:

Helemaal niet verslavend, maar wel stimulerend :yes:

Yves
DEA

Laatst bewerkt door een moderator:
Tom Boonen zonder hulpmiddelen dus: [URL="
- ‪Eric Clapton- Cocaine‬‏[/URL]

Klinkt bijna zoals Johan Museeuw : puurder kan niet => twee wespen en een gesneden brood :rolleyes:

Helemaal niet verslavend, maar wel stimulerend :yes:

Yves
DEA

jij kan altijd alles zo uit de kont tekst rukken eh :p

EN JE ZIT OFFTOPIC!!

je zou beter mijn raad opvolgen :p zo verrek je geen kuitspieren en kan je nog wat wedstrijden vliegen in 2011

Laatst bewerkt door een moderator:
jij kan altijd alles zo uit de kont tekst rukken eh :p

EN JE ZIT OFFTOPIC!!

je zou beter mijn raad opvolgen :p zo verrek je geen kuitspieren en kan je nog wat wedstrijden vliegen in 2011

Da spel met die kuitspier in de Kempen vorig jaar was puur tegenslag bij mijn hopeloze pogingen om nog hoger te werpen.

Dus we zitten weer "on topic" : werphoogte. Ik werp, jij werpt, hij werpt, wij werpen enz... enz... Het enige wat ik jullie kan aanraden is om voor en na het het werpen aan stretching te doen. Sommige (in feite bedoel ik praktisch iedereen die ik ken daar bij jullie in het Noorden) hebben ook dringend behoefte om hun buikspieren (hebben ze er wel?) te oefenen en veel minder te eten.

Vandaag heb ik alles (V3,FW5 en Salpeter) naar omhoog geworpen (voltooid verleden tijd) om te zien dewelke het hoogst gaat en dewelke best vliegt .

Ik denk de Salpeter is nog altijd top of the pops. De Flow en de V3 zitten een niveautje lager, niettegenstaande ik voordien twee flinke Duvels gedronken had om perfekt rond te draaien :p

Yves
Gediplomeerde Zelfoverschatter (dag Henk)

sommige (in feite bedoel ik praktisch iedereen die ik ken daar bij jullie in het Noorden) hebben ook dringend behoefte om hun buikspieren (hebben ze er wel?) te oefenen en veel minder te eten.
Dat weet ik nog zo niet, de winnaar van de "Bavarian open" staat helemaal links... :)
f3k-096.jpg

f3k-086.JPG

f3k-065.JPG

Lijkt een heel pak buikspieren te hebben...

nu begrijp ik helemaal waarom loet ook vaak wint!
je moet een contragewicht hebben!

Binnenkort eens met een loodgordel om gaan ofenen?

of doe zoals loet? zet je na een belgische wedstrijd op het terras met een belgisch biertje van ne halve liter :p herhaal dit meermaals per maand, en het komt goed

Back