Ben benieuwd wanneer dat dan gaat gebeuren![]()
T'is nu of nooit : QkMVscR5YOo[/media] - elvis presley - its now or never (1960)
Laatst bewerkt door een moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Eindelijk alles binnen qua servo's,,, en vanavond me eerste paar worpjes gemaakt
ff wennen maar enorm verslavend, de blaster 3 vliegt zeer stabiel en pakt makkelijk elk klein belletje,,, verders erg druk geweest met afstellen ,,,, maar ben na een uurtje of 2 gooien erg blij met het resultaat![]()
de blaster 3 ia absoluut een aanrader,,,,!!!!
groet,
jeedee
ja dit is me eerste dlg,,, dus nog wel ff oefenen met werpen,,, zit nu denk ik op een meter of 25 a 30 ,,, dus kan nog wel ff beter![]()
dit is je eerste dlg?
het is inderdaad erg verslavend... en het mooie aan het hele spel is..... PURE MANKRACHT!!!haha niets van hulpmiddelen....
kracht van het lichaam gecombineerd met kracht van de natuur (thermiek)
puurder kan niet!
Tom Boonen zonder hulpmiddelen dus: [URL="- Eric Clapton- Cocaine‏[/URL]
Klinkt bijna zoals Johan Museeuw : puurder kan niet => twee wespen en een gesneden brood
Helemaal niet verslavend, maar wel stimulerend![]()
Yves
DEA
jij kan altijd alles zo uit de kont tekst rukken eh
EN JE ZIT OFFTOPIC!!
je zou beter mijn raad opvolgenzo verrek je geen kuitspieren en kan je nog wat wedstrijden vliegen in 2011
Dat weet ik nog zo niet, de winnaar van de "Bavarian open" staat helemaal links...sommige (in feite bedoel ik praktisch iedereen die ik ken daar bij jullie in het Noorden) hebben ook dringend behoefte om hun buikspieren (hebben ze er wel?) te oefenen en veel minder te eten.
Binnenkort eens met een loodgordel om gaan ofenen?