stratair x-ray micro

Wegens stopzetting hobby verkoop ik een stratair x-ray micro 2 kanaal met een reservevleugel en vlakken(ik had er eerder nog een) 2 dymond D47 servo's en een mkz penta profi ontvanger erin.
Rompje heeft een klein scheurtje maar kan nog goed zweven.
Graag zou ik hiervoor 130 euro willen nieuwprijs was ruim 220 euro en dit zonder de reservevleugel en de vlakkendie los ook nog eens 90 euro kost.
Alleen af te halen en te bekijken in Westmalle,Belgie.

Mvg,

Andre

dit hoort eigenlijk in het verkoopstopic... (volgende keer toch even nadenken voor je dit post)

mvg

dit hoort eigenlijk in het verkoopstopic... (volgende keer toch even nadenken voor je dit post)

mvg

Je hebt weliswaar gelijk in dit specifieke geval, maar als zo'n opmerking bij jou vandaan komt is dat de grootste gotspe. Probeer je vele eigen bijdragen op dit forum eens te lezen met de ogen van een onpartijdige derde en bepaal dan eens wat je achterwege had kunnen laten. Ik schat 99,9%:rolleyes:
Henk

Je hebt weliswaar gelijk in dit specifieke geval, maar als zo'n opmerking bij jou vandaan komt is dat de grootste gotspe. Probeer je vele eigen bijdragen op dit forum eens te lezen met de ogen van een onpartijdige derde en bepaal dan eens wat je achterwege had kunnen laten. Ik schat 99,9%:rolleyes:
Henk

ik vraag me af waar dit op slaat henk?

ik zeg dat dit verkeerd staat.. moet jij dan ook zo nodig weer eens reageren?
voor mij was dit afgesloten zaak.

*zucht*

Nadenken is net wat ik heb gedaan.....omdat ik hier ineens de mensen bereik die hiervoor intresse zouden kunnen hebben.
Maar er is inderdaad een verkoopstopic waar dit eigenlijk hoort.

Mvg,

Dre

Dit topic kan hier prima terecht. Mensen die specifiek op zoek zijn naar een dlg zullen eerder op het hlg/dlg subforum kijken dan in het algemene te koop gedeelte. Tot nu toe hebben we het in dit subforum prima gered zonder moderators dus laten we het lekker zo houden. Dit topic kan hier prima ;)

nu weer :ontopic:

@barebower:
spullen zoals dit verkoopt altijd beter als je er even wat foto's van plaatst ;)

Hierbij dan een foto van de x-ray

Mvg,

Andre

x-ray.jpg

Back