strepen in osd

Ik heb een testopstelling gemaakt voor mijn nieuwe EZ* die ik nu ook wil gaan uitrusten met de EagleTree OSD en logger. In mijn testopstelling is het gelukt om eea goed aan te sluiten, maar zodra ik throttle geef verschijnen er in de OSD letters allemaal strepen. Het beeld zelf is perfect, maar alleen de OSD lettertjes gaan storen.

Ik heb een V3 logger welke spanning direct van de lipo krijgt en daarmee de Eagletree van spanning voorziet. Vanuit de logger gaat er weer 11V naar de ESC waar ik de spanning voor de video zender vanaf tap. Nogmaals dat laatste gaat allemaal goed, maar de OSD gaat niet goed. Ik gebruik alle standaard spulletjes van Eagletree. Moet ik daar nu toch nog een soort van filter tussen zetten? Dat zou inhouden dat ik de standaard kabel van Eagletree moet ontvlooien en tussen de spanning kabels een filter zetten. Ergens lijkt me dat niet de bedoeling?

nee, althans niet dat ik weet. Waar zou die moeten komen? Nog tussen de Lipo en de logger, tussen de Logger en de ESC of tussen de logger en de OSD?

dank, heb zelf een filtertje gemaakt en dat was inderdaad de oplossing. Gewoon tussen de lipo en de rest geplakt en klaar...

Back