Strobe- en landinglight in mijn Mini Titan E325

• Topicstarter Topicstarter ipas
  • Startdatum Startdatum
I

ipas

Guest
[GVideo]http://video.google.com/videoplay?docid=-422907690463775301&hl=nl[/GVideo]
Ik heb Strobelights en landinglights ingebouwd in mijn Mini Titan E325. De electronica is gebaseerd op het ontwerp van RC-CAM. Aan onderdelen was ik iets van 15 euro kwijt De electronica bestaat voornamelijk uit een microcontroller en felle gekleurde LEDS. Het resultaat is verbluffend moet ik eerlijk zeggen.
De landinglights zijn middels de zender aan en uit te schakelen. Ik heb de controller aangesloten op een ongebruikt kanaal (ch7)van mijn FF9 zender. Middels een mixerswitch kan ik de lichten aan- en uitschakelen. De print zelf is heb ik voorzien van een rood LED. Als je storingen hebt met de zender/ontvanger kan je hier mee trouble shooten.

Hoi,

Laat ik daar nou net ook mee bezig wezen, graag een schema en meer info graag, lijkt me toppie om het ook zo te maken.

Inmiddels heb ik al wel men landingsverlichting voor elkaar ook aan en uit te zetten via een omgebouwde servo en heb ik fietsverlichting aangeschaft dat werkt ook en zijn uitgerust met leds.

Graag meer info, zal ik het ook eens hier plaatsen wat ik gemaakt hebt, is gewoon leuk de ervaringen en kennis met anderen delen.

Ziet er erg strak uit, zeker als het wat gaat schemeren 8) .
Ben wel benieuwd hoe 't er in het donker uitziet :wink: .

Dit produkt lijkt inderdaad ongeveer op dat wat ik in elkaar heb gezet. Echter deze print is wel wat kleinder :wink:
Gelukkig is zelf bouwen wel goedkoper.. :P

Mark

cornetto zei:
Mooi gedaan !!!!

Zou wel je tracking eens moeten nazien, ik dacht dat het + 1 cm was. 8O

Groetjes

Hahaha... je hebt inderdaad gelijk.. dit is inmiddels hersteld.

Back