Stroboscoop lampen maken ??

Mag de verlichting op een apart ontvanger kanaal worden aangesloten?
Zodat je de stroboscoop gewoon schakelt op een vrij ontvanger kanaal in plaats van met de module?
Dan is het niet zo moeilijk om te realiseren.
Gewoon met een relais een pic aansturen.
En hoe moeten ze flitsen?? iets meer info is idd wel makkelijk

Mag de verlichting op een apart ontvanger kanaal worden aangesloten?
Zodat je de stroboscoop gewoon schakelt op een vrij ontvanger kanaal in plaats van met de module?
Dan is het niet zo moeilijk om te realiseren.
Gewoon met een relais een pic aansturen.
En hoe moeten ze flitsen?? iets meer info is idd wel makkelijk

Hoiz,

De leds moeten om en om flitsen dus rechts boven, links onder, rechts onder, links boven. Het kan eventueel via een vrijkanaal. Heb een Robbe Lichtset met een Robbe Multiswitch. Mijn idee was om de strobo`s/leds via de Multiswitch aan te sturen maar heb me er nog niet in verdiept of dat kan.

Greetz
Mitch

Ik denk dat je met deze twee (of een?) een heel eind komt: HobbyKing Online R/C Hobby Store : Turnigy R/C LED Lighting System $9.52 HobbyKing Online R/C Hobby Store : Turnigy Receiver Controlled Switch $7.14
Van de verlichtings set is het me niet helemaal duidelijk wat ie nou precies doet. Als je witte ledjes wil gebruiken ipv gekleurde, dan is het ook misschien handig om het ding op 6 volt ipv 5 volt aan te sluiten, zoals een van de reviewers suggereert.
In ieder geval scheelt het een hoop knutsel werk met de electronica, waar de OP blijkbaar niet heel goed in is.
Je zou ook zo een micro controllertje kunnen (her-)programmeren met het gewenste gedrag, maar dat is in het geval van electronica-onhandigheid waarschijnlijk al helemaal niet haalbaar.

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoiz,

De leds moeten om en om flitsen dus rechts boven, links onder, rechts onder, links boven. Het kan eventueel via een vrijkanaal. Heb een Robbe Lichtset met een Robbe Multiswitch. Mijn idee was om de strobo`s/leds via de Multiswitch aan te sturen maar heb me er nog niet in verdiept of dat kan.

Greetz
Mitch

dus als ik het zo begrijp zitten alle 4 de leds op een andere plaats?
niet per 2 bij elkaar of iets in de richting, en moeten ze dus alle 4 apart flitsen?
heb al een schematje weten uit te tekenen, zal kijken of ik dat 1 deze dagen kan uit proberen.

gr machiel

Back