Stubz peddels YBP4105 ??

Ik heb het volgende probleem met mijn raptor 50
Sinds ik de stubz peddels gemonteerd heb doet zich het volgende voor.
Bij hover,heli hangt recht (uitgetrimd)
Als ik nu volgas recht uit vlieg duik de heli sterk naar beneden en naar rechts.
Heb nu mixers ingeschakeld om dit op te lossen maar dit lijk me niet de bedoeling.
Hier voor zaten er KS 18 gr peddls op en vloog de heli zonder mixer kaars recht.
Weet misschien iemand waar dit door komt.

Arie

Ik heb het volgende probleem met mijn raptor 50
Sinds ik de stubz peddels gemonteerd heb doet zich het volgende voor.
Bij hover,heli hangt recht (uitgetrimd)
Als ik nu volgas recht uit vlieg duik de heli sterk naar beneden en naar rechts.
Heb nu mixers ingeschakeld om dit op te lossen maar dit lijk me niet de bedoeling.
Hier voor zaten er KS 18 gr peddls op en vloog de heli zonder mixer kaars recht.
Weet misschien iemand waar dit door komt.

Arie

ik zou die ks 18 maar weer monteren.

abco

Dat licht idd aan de Stubz, het zijn ook niet mijn favo paddles

Nooit last van gehad met stubs op mijn 90'ers.
Staan je paddles wel perfect recht tov elkaar?

Ik ken dit "gevoel", dat komt omdat ie zo extreem wendbaar wordt, hij heeft dan de neiging om sneller weg te rollen, op de R50 had ik er niet zoveel last van maar op de 600N (die al heel wendbaar is) werd het voor mij teveel vh goede. Er zijn echter zat mensen die ze wel fijn vinden.

Op de 700N vond ik ze ook te licht

Dit komt omdat je de "kinetische" energie uit je fly-bar haalt, gevolg is ongewenst vlieggedrag bij hoge snelheden maar meer wendbaarheid.

De fly-bar is het vliegwiel van je rotorsysteem .

Dit komt omdat je de "kinetische" energie uit je fly-bar haalt, gevolg is ongewenst vlieggedrag bij hoge snelheden maar meer wendbaarheid.

De fly-bar is het vliegwiel van je rotorsysteem .

Kon er even niet opkomen maar dit is idd het correcte antwoord :)

Back