stuurservo probleem

Ik heb hpi savage 4.6 nitro.Ik heb een probleem met mijn stuurservo.Mijn stuur servo draait alleen nog maar links en niet rechts.als ik hem handmatig wil draaien gaat dat niet rechts om ivm weerstand van de servo en de servo tikt en bromt. Is mijn servo nu gewoon kapot of is er iets anders aande hand.

B.V.D. Alex

hoi

haal de servo er eens uit of maak hem los en laat hem onbelast draaien.
of sluit hem eens aan op je andere kanaal op de ontvanger.

mvg hans

dan zou je eens de servo open kunnen maken om te kijken waarom hij de ene kant niet op wil.

doe het wel voorzichtig en kijk goed wat je doet.

mvg Hans

hier staat er nog 1 te koop.

<Oude "Te Koop" Link Verwijderd >

mvg

Laatst bewerkt door een moderator:
Die servo heb ik net ook gezien en daar wordt hij afgeraden om als stuur servo te gebruiken(en zulke dingen koop ik liever nieuw).

okeeej die keuze is aan jou.
ik dacht laat het je zien.

voor de saf kan je het beste een 20kg servo pakken, hij hoeft niet snel te zijn 0,23 is goeg genoeg.

mvg hans

eigenlijk kan ik er al vanuit gaan dat ik een nieuwe moet gaan aanschaffen.Ik heb net even opgezocht wat voor servo erin zit en dat is een 10kg van hitech

$T2eC16FHJHEE9ny2pwyLBQyltfE(VQ~~60_84.JPG

deze staat op marktplaats, misschie is dat wat. Of wat er gezegt wordt nieuwe tandwielen

Net me nieuwe servo binnen gekregen en gelijk gemonteerd.Blijkt hij storing te geven op me gas servo en me ontvanger die af en toe uit geschakeld wordt.(dat heb ik weer)Ken hij weer terug gestuurd worden.

Klinkt als een slechte ontvangerbatterij? De symptomen lijken daar wel op.

Oh ken dat ook nog dan.Dan zal ik eerst maar even de batterijen vervangen voordat ik hem terug stuur.Batterijen zijn vrij nieuw heb er pas 2 keer mee gereden.

Net weer even een tijdje gereden met mijn beide auto`s maar het probleem van mijn storing is nog steeds aanwezig ondanks er weer nieuwe batterijen in de ontvanger zitten wordt de verbinding met me ontvanger verbroken.Heb ook een andere ontvanger geprobeerd waar die ook de verbinding verbreekt.

Zender, ontvangeraccu of schakelaar (in de auto) en als je telkens op dezelfde plek rijd kan je ook een andere plek proberen.

Back