stuurservo

goeie dag ik heb een gewone servo op mij vooras zitten maak het nog uit welke servo het is of zijn ze even sterk ik hoor het wel groetjes patrick

hoi patrick

je hebt verschillende servo's.
je hebt hele sterke om 2 kilo te trekken maar ook hele kleine zwakke voor een schotel
te laten schakelen. maar voor een stuuras kun je wel een degelijke van con...
gebruiken of een robbe futuba.
succes!!!!!

grtjs patrick

Een Robbe S3001 of S3003 voldoet perfect.
Meer dan voldoende, in het echt kunnen de wielen ook niet sturen als het model stil staat. ;)

S3001 kost ongeveer €15.

ja wat jij zegt mark mijn model stuurt niet helemaal als hij stil staat en als hij rijdt dan stuur tie heel goed groetjes patrick

In het echt is het ook zo.
Sturen in stilstand lukt bijna niet, tijdens het rijden perfect.

Een Robbe S3001 of S3003 voldoet perfect.
Meer dan voldoende, in het echt kunnen de wielen ook niet sturen als het model stil staat. ;)

S3001 kost ongeveer €15.

Hallo Mark,

Hmmmmmmmm Mark, vroeger ging dat inderdaad heel erg moeilijk zonder stuurbekrachtiging bij een 1:1 truck!!!
Maar tegenwoordig met de stuurbekrachtiging kan je de wielen van links naar rechts draaien als de truck stilstaat met 1 hand, bij sommige trucks zelfs met je wijsvinger !!
Vraag Opa Corr maar eens !

hoi patrick

als je stuuras nu voldoende stuurt.
dan hoef je er niets aan te doen.
de meeste degelijke sevo's kun je wel gebruiken.
ik heb in mijn actros een futaba en in mijn conventional een graupner.
en in mijn begelijdings auto een miniservo 9g.

zo ik heb er na gekeken en de servo is goed want als ik hem op zn kop zet trek tie aan 1 kant de as omhoog maar heb hem ff goed uitgelijnt en nu stuurt tie goed

@Piet,

Nog zie je ze tegenwoordig niet sturen in stilstand, ik iig niet. Of er natuurlijk nooit op gelet :D
Heeft denk ik ook wat te maken met slijtage.

... Nog zie je ze tegenwoordig niet sturen in stilstand, ik iig niet. Of er natuurlijk nooit op gelet :D
Heeft denk ik ook wat te maken met slijtage.
Vooral op klinkerwegen niet aan te bevelen ... en het effect wordt het leukst als je meerdere sturende assen hebt ... ziet er ongeveer het zelfde uit al een vierassige (semi)dieplader met starre assen "iets" te enthousiast rondtrekt ....

Back