Su-37 Berkut met EDF 40's

• Topicstarter Topicstarter Pjotrrr
  • Startdatum Startdatum
P

Pjotrrr

Guest
Gisteren aan de SU-37/47 Berkut begonnen, verwacht op 200 gram vliegklaar uit te komen met 3s850 en twee keer EDF40/Feigao 5300. Stuwdruk minimaal 250 gram :)
Drie zijden aanzicht vergroot naar 60 cm span en de buik wat dikker gemaakt zodat de EDF 40's er tussen passen :)
Verder simpel Shocked stijl bouw om het zo licht mogelijk te houden
Doel is meer dan 1 op 1 stuwdruk :-)

afb17726.jpg

afb17727.jpg

afb17728.jpg

Peter

Geweldig! :worship: Ziet er goed uit! :thumbsup:

Ben benieuwd of het vliegt. Pijlvormige vleugel is toch altijd wat twijfelachtiger als het gaat om het slagen van een project. Houd ons op de hoogte! :)

@Pjotrrr

Ben ook zeer benieuwd hoe dit gaat vliegen!!!
Jij zit ook niet stil he jij bent ook steeds weer wat anders aan het bouwen.
Misschien is het leuk om de voorste kleine vleugels ook aan te sturen.

Kan het niet laten, bouwen/experimenteren is de helft van de fun voor mij...
Op RC Groups staat ook een plan van een Berkut waarmee inderdaad de camards en de hoogteroerflaps met een servo worden aangestuurd, ga het eerst proberen met de elevons....
Even wachten tot na de laatste indoormeetings, eersrt moeten de twee benodigde Phoenix 10 weer zonder werk zitten ;)

Peter

Ja, waarom moet er altijd van die stomme muziek bij. :2gunfire:
In de meeste gevallen verpest dat het filmpje.
Je hebt alleen visueel kontakt met het model wat gevlogen wordt maar je hoort niet wat het model doet en wat er gebeurd. :bad-words:
Ik zelf druk meestal de film meteen weg en ik denk dat meerdere dat doen.
Mijn advies is dan ook laat horen wat er werkelijk gebeurd, dat is veel realistiser.

Verder, leuk project en mijn felicitaties met het resultaat. :thumbsup:

Groetjes, Janneman :bye:

Lig er niet van wakker Peter en of Derk; ik hoor de fannetjes, en ben tevens een liefhebber van Star Wars. Mooi vliegbeeld, knap gemaakt! :lol:

Zeer mooi model

Staan beide motoren op 1 regelaar? Dan zal je geen echte twinsound hebben...

Niels

Hi Niels,

Twee aparte CC Micro 10 regelaars.....
Afgelopen zaterdag weer wat gevlogen met de Berkut, is een gemoedelijk kistje dat met wind mee aanduikend best gang heeft :)
Wil gewoonweg niet stallen en zweeft lekker uit

Peter

Back