Subforum aerodynamica

haha, weer op mij wachten ;-)

Sorry, was even druk met zaken op mijn dagelijkse werk..

Maarre.. Ikzelf voel wel voor een "modelbouw wetenschap subforum" .. En dat dan in het algemene deel

Robert

Leuk... dat wordt in de praktijk dus regelmatig "Zullen we het hier verder over hebben in het Wetenschap subforum?"
Ik hoop wel dat die onderverdeling (aerodynamica, hydrodynamica, mechanica) er ook in komt, als je dan eens iets specifieks zoekt scheelt dat al gauw 60% zoeken...

Door een draadje te beginnen over hydrodynamica, aerodynamica etc zal dit vanzelf worden gerealiseerd.

Door een draadje te beginnen over hydrodynamica, aerodynamica etc zal dit vanzelf worden gerealiseerd.
huh... begrijp ik dat goed...?
Dan krijg je dus 1 draadje over aerodynamica, 1 draadje over hydrodynamica, en 1 over mechanica, en in ieder van die draadjes zitten dan allerlei aspecten door mekaar?
Of bedoel je dat de drie subforums worden aangemaakt naar behoefte?

Kunnen we daaronder ook bv. 2-takt en 4-takt technologie in zijn algemeenheid wegstoppen?

huh... begrijp ik dat goed...?
Dan krijg je dus 1 draadje over aerodynamica, 1 draadje over hydrodynamica, en 1 over mechanica, en in ieder van die draadjes zitten dan allerlei aspecten door mekaar?
Of bedoel je dat de drie subforums worden aangemaakt naar behoefte?

Naar behoefte subforums.. (mijns insziens)

Mooi werk Robert... het wachten is op de eerste bijdrage...

Mooi zo!
Ik heb hoge verwachtingen en zal mijn steentje bijdragen binnen mijn mogelijkheden natuurlijk. ;)

Johannes

Back