succesvolle vlucht Last Down

Hallo allemaal.

Ik wil even iedereen bedanken die me met tips en adviezen geholpen hebben om mijn Las Down na een mislukte maiden-flight toch netjes de lucht in te krijgen.

Ik heb inmiddels 6 vluchten achter de rug en ben enorm in m`n nopjes met dit schitterende toestel.
Wat een enorm verschil met mijn piepschuimen vliegtuigjes zeg! Ik sta nog steeds iets met knikkende knietjes als ik de landing in zet maar begin nu zo langzamerhand echt te genieten tijdens de vlucht. ;-)

Er staan wat foto`s op mijn profiel, maar dit is nog niet compleet en een paar filmpjes op Youtube.

Start: [URL="
Wehl Zwever Start 2-10-2011 - YouTube[/URL]

Landing: [URL="
Wehl Zwever Landing 2-10-2011 - YouTube[/URL]

Allen bedankt en reacties zijn welkom.

Tot een volgende keer, groeten Mario.

Laatst bewerkt door een moderator:
Haha, knikkende knietjes.... Héél herkenbaar, had ik ook in het begin. Vele starts en landigen doen. Daarna komt het zelfvertrouwen vanzelf, en ga je steeds stapje voor stapje vooruit.

Het verschil is id erg groot tov piepschuim zwevertjes. Nu pas begint het vliegen pas echt leuk te worden voor je.... Nette landing overigens. De volgende keer bij je voetjes? ;)

last down

hallo mario
klasse man dat hij nu goed vliegt, je weet ik had zelf ook een lastige maiden.
vlieg er nu zelf ook zeer tevreden mee , echt een fijne zwever vliegt strak en pakt lekker thermiek veel goede lange vluchten er mee .
groetjes arie

Mooi man!

He vliegvriend......
Super man.... Ben er zelf bij geweest en moet zeggen dat je het erg netjes doet.
vd Winter lekker op de sim....
Wellicht tot aanstaande zondag op het veld.

Ard

Back