Suggestie voor een 'kofferbak' Zagi-achtig EPP flying wing

Ik zoek een model waarmee even snel op de weg terug van werk naar huis op het veld gevlogen kan worden. Al mijn brandstof modellen vallen daarom af, te veel gesjouw met startkist vleugel en romp.
Het idee van een Zagi-achtig model trekt mij daarom nogal aan, iets van 120cm en een borstelloze motor in de speed 400 klasse.
Wie heeft een tip voor een bepaald model en weet waar dat te koop is.

Hans,

Je hebt nog depron liggen !
Ik ben zelf bijna klaar met een sukhoi 31 van extreme team (tenmiste, een kopie hiervan) Past ook in jou in de kofferbak, én volgens de "hans meij" methode gebouwd !

Groetjes,

Franck

Hans,
Dit voldoet misschien niet helemaal aan je vraag vanwege de 400 klasse maar bijgaande vleugel is absoluut een van de leukste ontwerpen van de laatste tijd. Opvouwbaar tot minimale afmetingen, lekker stil,vrijwel onverwoestbaar en uniek besturingssysteem via het "simpelweg" kromtrekken van de tips. De eerste worden op dit moment verkocht en ingevlogen met verschillende (GWS IPS , 280, M100 etc.) motoren.
Prijs op dit moment: $ 140,- incl 2 voorgemonteerde servo's.
Hoop dat dit wat helpt :wink:
Harm

http://www.acesim.com/rc/p2/p2.html

Franck zei:
Ik ben zelf bijna klaar met een sukhoi 31 van extreme team (tenmiste, een kopie hiervan) Past ook in jou in de kofferbak
Da's ook fraai, heb je mij eerst gek lopen maken van zo'n electrisch vliegende vleugelding, kom je nu met een sukhoi op de proppen :wink:

Is ook geen speed 400 klasse, maar een Holiday 280 met speed 300 7,2 volt en 2 kokam cellen. Lekker lang en relaxed vliegen. Alleen maar model en zender nodig. Accu's thuis laden en je hebt genoeg voor 2 of 3 vluchte of een vrij lange vlucht.

Liefst toch een zelf weg te smijten in een paar uur in elkaar te zetten onvernietigbaar ding.
Of moet ik het dan meer in de picojet, mini starjet zoeken?

De picojet is er een met een wel zeer hoge funfactor ! (eigen ervaring)
Zelf heb ik em een tijdje gevlogen met een long can 400 (illegale vliegperiode) , met een borstelloos is dit ding helemaal geweldig.

Op ezone is er van deze kist een hoop te vinden. Wel kleine servos kopen ! (9 gram dingen)

Grtz,

Franck

Twinjet is nog leuker !! , met de 480´s gaat dat echt als een kogel, helemaal als je er 10 cellen cp1600 in stopt, Harold heeft hier al de nodige ervaring mee..
Ook de swift van MS composit is een leuk ragkistje, nagenoeg onverwoestbaar, heb hem gisteren in mijn handen gehad, (vertegenwoordiger was bij ons) en meteen een paar besteld.. Meer info op onze site.. Of hier http://www.2brothersrc.com/main.php...iption&subject=vliegtuigelectro&articleid=246

(dat lelijke hoofd is van mij, niet schrikken hoor)...

Balle........................Peet..............................8)

zijn die swifts op voorraad ?
ook na het zien van de andere thread over de swift denk ik dat het een leuk kistje is voor mijn kokam pakketten die ik hier nog heb liggen van 1020 mah

aanstaande week komen ze binnen, MS composit heeft nu een andere importeur die het wat groter aan gaat pakken en vanuit duitsland voorraad houdt, aangezien ik elke week bij hem bestel duurt het nooit langer als een weekje, ook voor de onderdelen van de hornet helicoptertjes...............Peet...................8)

Franck zei:
Ha Franck,
Dit is eigenlijk ook wat ik zocht, maar dan een zonder al te veel werk, een bouwkitje dus. Het wordt misschien die Swift of toch deze zelf bouwen. Alleen jouw voorstel vraagt net wat meer tijd, vleugel snijden en folien voor de sterkte etc. Of anders maar alle twee.

Twee avonden werk hans ! Als jij de mallen maakt kom ik helpen met bouwen (wil er zelf namelijk ook weer een hebben)

Vasco heeft de swift ook een tijdje in de winkel gehad, geinig ding.
Ik vind het net iets te veel "speelgoed"...maar dat is persoonlijk natuurlijk.

Back