sukhoi honda/extreme flight rc extra

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik heb op dortmund deze sukhoi's zien staan in elektro versie(iets van een meter span denk ik)

maar ik vind deze nergens meer terug. iemand enig idee van welk merk deze is ?? groeten.

het gaat hierover:

normal_aa%7E1.jpg

Laatst bewerkt:
idd die is het:
had al eens op hun site gezocht maar was op sukhoi, dermee dat ik geen resultaat had! bedankt.

ik ga em nog niet direct kopen maar ben alleszinds van plan dat het een sukhoi wordt. maar ik zoek een grotere voor brandstof te vliegen, maaar ik zou de honda decails gebruiken... we zien wel wat er uit de bus komt

dit draadje mag terug weg hoor als ie in de weg staat! greetz en bedankt! mooie toestellekes die andere!:p

@lespinoy

das ook een zeer interessante kist!

de keuze wordt nu wel heel erg moeilijk :?

ps. heb je al enige reviews gelezen over dat vliegtuig?

lespinoy zei:
ik bestel hem volgende maand..

tegen die tijd zie ik de review van jou wel verschijnen :wink:
waar ga je hem trouwens bestellen en welke setup ga je gebruiken.

ps. sorry van het "vervuilen" van dit topic.

remie zei:
tegen die tijd zie ik de review van jou wel verschijnen :wink:
waar ga je hem trouwens bestellen en welke setup ga je gebruiken.
idd :wink:
ga hem bij lipoly bestellen, voor de rest enkel verkrijgbaar in de states denk ik.. heb trouwens ook goeie ervaring met lipoly, enkele weken trg onderstaande setup besteld (voor spy3D XL), 2 dagen na betaling in huis..
wat ik ervoor ga gebruiken:
Hacker A30-16M & X-30esc
4*ss1015 servo's & mzk ontvanger
flightpower evo20 3s 2100mAh (waarschijnlijk, staat net boven dit kistje op het verlanglijstje :wink: )

@eclipse
ook van mijn kant excuses voor vervuiling van het draadje..

geeft niets hoor! is idd intressant kistje, maar ik vind em nog wat te duur, voor hetzelfde geld heb ik een sukhoi van 1m60 voor brandstof...:p

dus blijf ik nog wat met mn depron en epp toestellen elektro, al heb ik al veel naar zo een balsa model gekeken..:)
zijn veel mooier afgewerkt:)

iemand weet van wat vlieglocaties(zagi) omgeving vaals?? of modelbouwshops in de buurt?? ga namelijk daar ergens op reis volgende week:p

greetz en ik lees wel mee met uw review:p

hij is idd redelijk duur, maar volgens het duitse forum (engelse heb ik nog niet gelezen,160+ pagina's vind ik wat veel) is de kit van super kwaliteit, en vliegen doet ie ook super, dus dan vind ik het wel waard. ook heb ik alle electronica al, dus dat helpt ook..
heb overigens die lipo's net besteld, dus met een beetje geluk bestel ik em al binnen een week of 2.. (hangt ervan af hoeveel mijn baas mij nodig heeft :wink:)

This is a new product and maybe not available by manufacturer yet. If you order, we send you a info when the product is available.
staat bij bichler, dus mss zijn er nog geen filmpjes..

man chris je vliegtuigarsenaal breid mega snel uit! :P
keep going!
ziet er alvast leuk ding uit.

groeten

sam. et is maar informeren ze dat ik doe, is zeker nog niet voor deze zomervakantie(kan btw toch niet op de knutselkamer wegens overhit:p)

en voor derest is het deze week volonte vliegen met elektrokes' den 1nen achter de andere omhoog:) morgen op reis naar de buren... vaals enzo... en zagi en mini funtana gaan mee als er nog plaats is:p

voor derest de laagdekker brandstogf proberen tegen eind deze maand op punt te hebben en dan tegen de winter mss es zien voor nen sukhoi en bouwen tegen volgende zomer:p

greetz succes met uw vliegerkes! btw bouwen is goedkoper dus kunde er wat meer maken he:p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back