sunstorm 600 moet harder kunnen !!

Ja.... andere boot kopen.
Niet dat de Sunstorm slecht is of zo, maar als je de gegevens bekijkt gaat het model volgens de fabrikant 13mph (13 x 1,6= 20,8 km/uur.
Da's op zich een leuke snelheid voor zo'n bootje.
Wil je harder gaan, zal je toch echt een grotere boot moeten aanschaffen, daar een grotere motor en meer accu's in moeten proppen. En een andere schroef...
Geloof me: dit soort bootje zijn op zich prima, en je kan er wellicht wat aan verbeteren door een betere schroefas, een ander propje en een iets betere motor, maar écht hard... Nee, dat zal je niet lukken. Daarvoor is het model gewoon te klein en de romp is er niet geschikt voor.
Tip: Gebruik dit model om goed te leren sturen en trimmen, en spaar ondertussen voor iets groters. En als je iets groters hebt, blijf vooral sparen... Ik zag vandaag in Lelystad een aantal GROTE powermodellen ondersteboven in het water hangen, tegen een betonnen meerpaal aanknallen, een paar salto's maken... En dat terwijl de schippers allen redelijk wat ervaring hadden!

@roel zeg nooit dat klein niet hard ken gaan..
mijn mono 1 van ongeveer 55 cm(ongeveer 7cm kleiner) liep afgelope weekend 71,4km/h(das ongeveer 50km/h sneller als de sunstorm)

de sunstorm is wel degelijk sneller te maken maar het zal niet lekker varen als je de bodem niet aanpast.
maar reken toch dat je er een euro of 70 a 150 in moet stoppen wil het leuk varen

leg eerder dat geld op zei en spaar nog wat bij en koop een leuke boot van mhz , hopf of hydromarine.

greetz jaimy

idd jaimy......

er zijn tenslotte genoeg gecko`s enz...waar ook als een gek mee gevaren word

mvg frank

idd
maar een gecko haalt de 71,4 haalt niet.
gemidelde snelheid ligt rond de 45km/h
en dan is het bootje 34cm

greetz jaimy

de romp is niet geschikt om echt hard te gaan ..
mijn snelheden zal ie met die ropm zeker nooit halen.

maar jah als hij met die boot z'n 10 a 15 km/h harder wil gaan is dat zeker wel mogelijk.
alleen moet je wel veel tijd er in steken aan het verbeteren van het onder schip.

greetz jaimy

ehhh... Rocky: kijk even naar de datum van het bericht boven je...
meer dan een jaar geleden... Denk dat de TS er ondertussen wel achter is :wink:

Back