Vanavond zeggen ze dat er regen komt
morgen avond vind ik ook leuker, dan kan ik er ook bij zijn
ook met mn nieuwe kissie 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ray ik kan ook wel ff bij je op bezoek komen kerel![]()
Dankje FPV GuruProficiat Eric! Ik ben trots op je![]()
Nu flink oefenen en door blijven vliegen, dan kunnen we binnenkort lekker samen eindeloos lang scheuren.
Ow, en aan 2 personen hier op het forum ( ze weten wel wie)![]()
Dat is toch de weg om te bewandelen. Iets willen en dan gaan doen. Doel gericht en oplossingsgericht. Eigenlijk het zelfde als een meid versierenZo kan het dus ook. Ze vliegen pas, kopen de Alulah, bouwen hem op met een goedkoop setupje van Hobbyking, en maidenen en FPV maidenen de kist na een kleine 2,5 week op dezelfde dag
![]()
Met wat hulp van jou en het fpv forum kon het ook zo lopen! Heb mijn schoenen maar uit gedaan voordat ik ernaast ging lopen.Ray, Eric, kben trots op jullie! een voorbeeld hoe het ook kan!
Neem direct wat koffie me: ) hoop dat ik er volgende keer weer bij kan zijn om het te aanschouwen. groeten Dave
Klaverblad op 5.8GHz ga je zonder de juiste kennis en meetapparatuur niet goed krijgen, daar zijn toleranties onder de 0.1mm van belang.
@klaasie
Frans heeft de spullen inderdaad, ik heb mijn 5.8 setje bij frans gemaakt. Ik khan ze inmiddels nu ook thuis maken ;-)