SUPER beginners heli :-)

• Topicstarter Topicstarter clubfm
  • Startdatum Startdatum
srry maar ik krijg zelfs nog geen duits op school.
En dat was een vraag van mij.
Die 100€ extra moet toch ergens inkruipen.
En verkoopt de tam of de albatros ook microheli's?

yookai zei:
Die 100€ extra moet toch ergens inkruipen.

Wat dacht je van orgineel en namaak?
En productie in duitsland, of in het goedkope verre oosten?

Ikarus is er mee met de picollo begonnen, de anderen humingbird enz. hebben het daar grotendeels van af gekeken.

Voila.. 100e.

Ik ga dus een hummingbird kopen vanaf ik genoeg geld heb nog zo'n 2 maand wachten :(
gelukkig kan ik die gaan kopen in de albatros
juist ontvangen mail:

Hallo

Enkel de picollo fun hebben we.
Deze kost € 149,00
Wel is er nu de nieuwe Carboon (Hummingbird) als complete set op voorraad.
Dit is de heli met regelaar-mixer, servo's, gyro, accu en lader voor €
203,00
De heli allen kost € 90,00

Modelbouwgroeten.........Serge

Hee gerard,

Wat voor piccolo heb je op het oog?
Als het geen pro is,of als ie geen pitch conversiesetje heeft zou ik er echt niet aan beginnen.

Zelf heb ik vorig jaar een 2dehands piccolo gekocht voor in de winter zodat ik een beetje binnen kon vliegen,leek me leuk.
Het was een en al ellende, het stuurt voor geen meter,als ie een kant op gaat kun je hem nauwelijks terugkrijgen,en als ie op de grond stuitert schiet de rotorkop los en kun je die 2 pokke lagertjes gaan zoeken :?

De pro zal wel goed vliegen,en de normale piccolo met pitch-ombouwset ook.

Ik weet nog iemand die een pro te koop heeft trouwens...

Groeten,
Marcel

Nog een klein vraagje :oops:
Zit bij die set van 202€ een zender bij?

Daarnet mijn picco weer eens in elkaar geplakt en geprobeert om met de ff9 te vliegen, en het werkt!!!
Na een jaar in de doos gezeten te hebben nog wel.
alleen ben ik nu bezig om de besturing te verfijnen en zin al op zo'n 40% expo op de elevator en ailerion, de revomix zit ik ook al aan de 30% en de heli wordt steeds rustiger ( of ben ik dat??).
Toch is de crashbestendigheid niet erg groot , zeker niet als je hem al meerdere malen aan elkaar hebt zitten plakken, maar dat los ik wel weer eens op met de dremel, wordt hij gelijk weer een paar gram lichter.

Back