Bouwverslag Super Flip 260 met versterkte boven en middenplaat

Ziet er goed uit!
Ik ben benieuwd naar de maiden.

Pas er wel voor op dat de scherpe kanten van het G10 materiaal de isolatie van je stroomkabels naar de lipo niet doorhalen.

6f0f2089411717987f43e319a7361977.jpg

Thanks vd tip!

Extra krimpkous.
En onderaan met een tierap vast: beweegt niet. Verder is 3mm G10 niet zo scherp.
De dikke lipo kabel beweegt nauwelijks nu

Denk dat op jouw setup de frame nog super licht is Hans :D. (gewicht moet je eigenlijk relatief bekijken)

Hans laat me weten hoe t vliegt. Ik heb maar 1 quad die ik overal voor gebruik. Als je t gevoel hebt dat t een racer is die lastig door de bomen komt weet ik genoeg.
Wel echt een beest van een apparaat! Die gaat zoals boris zegt als een raket. Enig idee of deze versie hoverthings 260 ook echt verkocht gaat worden?

Ik vraag me af of nylon standoffs ook kan helpen om je platen heel te houden. Die buigen meer mee als je botst, waardoor die wellicht de energie opvangen en evt zelfs scheuren/breken in plaats van je frame plates?

Hans laat me weten hoe t vliegt. Ik heb maar 1 quad die ik overal voor gebruik. Als je t gevoel hebt dat t een racer is die lastig door de bomen komt weet ik genoeg.
Wel echt een beest van een apparaat! Die gaat zoals boris zegt als een raket. Enig idee of deze versie hoverthings 260 ook echt verkocht gaat worden?

Ik zal komend weekend nog eens goed testen, dit was vrij kort. Maar de 2000kv zijn beesten van Cobras...

Ik vraag me af of nylon standoffs ook kan helpen om je platen heel te houden. Die buigen meer mee als je botst, waardoor die wellicht de energie opvangen en evt zelfs scheuren/breken in plaats van je frame plates?

De onderplaat is het probleem: die steekt erg vooruit bij de flip.
Nu zal dat in 9/10 crashes geen issue vormen... Maar dit is een test frame.
Of het in productie gaat was nog niet zeker.
Als er vraag is naar een stevigere onder en/of bovenplaat vast wel.

Back