Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
super stock RZ in TT01, is dat mogelijk met deze CPR?
Nou ik heb alles besteld maar het ging nog niet zo soepel....... bij conrad alles leuk besteld en alles ging goed totdat ik de accu ging bestellen @ rcmodelparts...... ik alles ingevuld en wou betalen via ideal , eenmaal op bestellen geklikt en werd doorgelinkt naar multisafepay. Ineens spontaan moest me browser weer eens op z'n moment ophol slaan en sloot af , ik wou weer verder gaan maar de sessie werd niet hersteld en kon dus niet meer via ideal/multisafe betalen
nu heb ik het maar gewoon via internetbankieren betaald in de hoop dat ze dat ook accepteren (natuurlijk met bestel nummer)
dus ik hoop me accu nog te krijgen al met al ging het allemaal weer super -.-
mooi maar ik denk wel dat het iets langer gaat duren aangezien de betaling nu via de bank moet gaan ...... zolang rcmodelparts maar niet moeilijk gaan doen omdat het ee beetje fout ging :S (neem aan van niet )
achja we zien het allemaal wel
Nee helaas nog niks gehoord van de accu is wel jammer, maar het kan zo zijn dat de overschrijving van het geld via de bank wat lang duurt dus misschien krijg ik morgen nog bericht.
Zo niet dan ga ik eens even lekker mailen.
Ik heb alle kogellagers erin zitten en wat een verschil levert dat op, de wielen draaien nu mooi door en de motor heeft minder moeite om op gang te komen
Tandwiel past overigens ook perfect en levert ook meer snelheid
Hallo allemaal,
na een poosje weg te zijn geweest heb ik goed nieuws.
Accu is binnen vandaag binnen gekregen, het duurde uiteindelijk wat langer wegens het niet op voorraad hebben van de accu.
Ik kan de accu niet proberen de weg ligt vol sneeuw.
Hallo,
Ik heb net even voor de eerste keer met de superstock RZ in combi met een Vapex 4600 accu gereden en moet zeggen.... wouw wat een verschil.
met de 1700 accu's was het na 4 min wel over maar met de 4600 van vapex zit ik rond de 13 min dat hij maximaal kan en daarna nog 3 min tot hij gaat stotteren.
Al met al ben ik zeer blij met deze accu en ga er nog veel plezier aan beleven
Thanks allemaal ^^