Super vakantie

Zo net terug uit Frankrijk. Mijn vrouw, die altijd met de vakantie voorstellen komt, had weer wat leuks bedacht. In noord Normandie een camping op loop afstand van de zee. De tweede dag naar het strand en ja hoor een Fouga Magister in vlucht, gewoon super.
Wat wij ook bijna altijd regelen is een vliegveldtje in de buurt, pakweg op 7km.
En dan kom je dit tegen.
dsc_1785.jpg

Vliegtuigen die moeten stoppen voor het auto verkeer.
dsc_1870.jpg

Ook een juweeltje, en dan dit
dsc_1874.jpg

Maar dan !!!!!!!
dsc_1861.jpg

Dus maar eens geheel gemeten om als opvolger van de Elan te gaan maken. Maatje van Avonds is mooi voor de AMT Mercury.
dsc_1957.jpg

Dus wat mij betreft een super vakantie.

dsc_1870.jpg

Ook een juweeltje, en dan dit
dsc_1874.jpg

Mooie Staggerwing :p

Die Coca Cola Cessna 195 was tot enkele jaren geleden nog in Nederland als PH-NEN (Vrij kort na de verkoop had de nieuwe eigenaar het toestel zwaar beschadigd en werd het voor reparatie weer terug naar Nederland gebracht begin dit jaar was dit toestel weer vlieg klaar en terug gevlogen naar Frankrijk)

Mooie Staggerwing :p

Die Coca Cola Cessna 195 was tot enkele jaren geleden nog in Nederland als PH-NEN (Vrij kort na de verkoop had de nieuwe eigenaar het toestel zwaar beschadigd en werd het voor reparatie weer terug naar Nederland gebracht begin dit jaar was dit toestel weer vlieg klaar en terug gevlogen naar Frankrijk)

Dus toch, dacht al dat hij me bekend voor kwam.
een paar weken terug was ie ook op de oldtimer fly- in in Schaffen-Diest

Back