Sven heeft FPV gevlogen! [Video]

Volgens assan niet, maar volgens de reviews gaan ze behoorlijk veel verder. ;)

The range on these things in phenomenal. With the aid of a friend we range tested this unit mounted in my Extra 260 out to a distance of 7.7km. JR 3810 Tx was at a lookout, and friend drove the plane to a road visible from the lookout 3 suburbs aways and control was still perfect.

Dus wat et nu werkelijk doet is nog een raadsel eigenlijk. ;)

sven, je kunt voorlopig die assan effe pakken en testen.
Mocht dat mee vallen, kun je met die kleine iig rondvliegen (daar ga je toch neit ver weg mee).

Als je frsky ontvanger er is, kun je die weer testen, en is die voor in je grote HK kist.

Sven, wat maakt het uit wat voor ontvanger je gebruikt..we wachten allen met smart op jou FPV filmpjes! De eerste vluchten zijn toch niet 7 km ver weg. Testen doe je in de lucht met je kist. Gaan met die banaan!

MVG. Robert.

testen doen wij eerst op de grond om in ieder geval te weten wat het spul doet.
Straks is na 50 meter in de lucht het video signaal of RC signaal al weg bljikt te zijn, dan kost ons dat gewoon een kist als je pech hebt.

En daar hebben we geen trek in :)

Sommige halen 7km, sommige (dat was jij toch Robert?) halen de 150m nieteens. ;)
Dus dat blijft even gissen wat je gaat halen tot je de eerste test gedaan hebt denk ik.
En dat het na 150m al ophoud, daar kom ik liever achter veilig in de handen van Pieter. :p

Ja tuurlijk, jullie hebben gelijk. Als het maar niet bij testen blijft bedoel ik eigenlijk. En met frsky, maak je geen zorgen, die waarschuwd je wel, net als bij mij. Zorg ervoor dat je een spotter bij je hebt met verrekijker.

MVG. Robert.

Straks is na 50 meter in de lucht het video signaal of RC signaal al weg bljikt te zijn, dan kost ons dat gewoon een kist als je pech hebt.

En daar hebben we geen trek in :)

En dan? er staat toch een spotter bij? Die gewoon je zendertje over pakt?

Of er kijkt iemand door de bril, terwijl jij gewoon op zicht vliegt?

Ik snap het probleem niet. Zoals Robert al zij, gaan met die banaan, en niet zo zeuren als een of andere griet.

Zo leer je nooit een beetje fatsoenlijk FPV vliegen ( "want er zou maar wat mis gaan")

Goan met die Bunan!

die banaan mag best gaan, maar zoals al eerder geroepen, wij gaan op 2.4ghz vliegen, en het is GEHEEL onduidelijk wat dat gaat doen met een video zender in zijn nek.

Dan kan de spotter zendertje pakken wat hij wil, als de RC geen berijk meer heeft, houd het gewoon op he....

Dus laat ons nou eens gewoon de moeite nemen om onze spulletjes een beetje te testen voor we alles de lucht in gooien....

Ook testen wij graag samen, en door die ukkepuk hier, en de verbouwingen bij sven, is een gezamelijke datum eventjes moeilijk.

WIJ hebben geen haast.... het mooie weer laat toch nog wel even op zich wachten.

Je begrijp mij verkeerd,

Ik bedoel er mee te zeggen, dat hoe leuk je het ook vind om dit met ons te delen, je erop kon wachten dat er weer mensen die die jullie letterlijk een schop onder de hol willen geven:mrgreen:.
Heel het forum wacht totdat Pieter en Sven eens een keer een gooi geven aan hun schuimpjes. We dachten dat het eindelijk zover was, zondag, maar helaas was dit opnieuw niet zo.
Da's geen probleem, maar kondig het dan niet aan:|

Die datum blijft maar uit stellen, en in de tussentijd blijven jullie roepen dat er getest gaat worden.

Ik moet er verder geen probleem van maken hoor, en het te lezen hoef ik ook niet, maar ik kom er bijna niet omhaan als deze pagina telkens bovenaan staat, en nu al 16:| pagina's lang is.

Man, vandaag is het prachtig vliegweer, geef dat ding een douw, en vlieg eerst eens met hem, terwijl de FPV spulletje snog thuis staan. Tref je voorbereidingen, dan is dat alvast gedaan. Als je op Sven moet gaan wachten dan duurt dat nog wel even.
Het is maar een stukkie verpakkingsschuim:rolleyes:

Straks regent het weer, en word er weer aangekondigt hier op het forum: "helaas, er kan niet getest worden, want het blijft maar pokken weer:(" ja vind je het heel gek!?......

Maargoed, ik houd weer op:).....

Laatst bewerkt:
ik snap het wel hoor, echt wel.

Maar wij kunnen er ook nix aan doen als we afspreken, en sven de dag van te voren nog effe te horen krijgt dat er al plannen waren.

En ik zou GRAAG alles de lucht in gooien hier, zonder fpv spul, maar ik moet gewoon werken, na mijn werk eten, en naar het ziekenhuis. dat gaat zo ELKE werkdag.

om jullie alvast maar voor te bereiden: van het weekend heb ik ook geen tijd.
2x per dag ziekenhuis + familie op bezoek.

En sorry dat wij het graag met zijn 2en uitzoeken/testen/oplossen.

MARRRRRR..... IK ga het wel anders doen voorlopig.
Ik zeg helemaal nix meer, tot er wat gedaan is. Dan is het duidelijk voor iedereen. Hoeft er ook niemand te roepen: EN AL WAT GEDAAN? want tot ik wat post, heb IK nix meer gedaan aan mijn fpv avontuurtje.

Precies! Da's veel slimmer man:)! Zo houd je het hier leuk voor iedereen:).

En aii, telkens naar het ziekenhuis voor de kleine? Damn..da's niet niks!
Hoe is het nu?

[ff snel offtopic]
Jup, elke werkdag de avond (thuiskomen, snel eten, en weg), vrouwtje ook nog de ochtend, in het weekend samen de ochtend, en avond...

Met de kleine gaat het wel heel goed nu. Is sinds zondag uit de couveuse, alle draden zijn eraf, sonde is er vannochtend uit gegaan (hij eet volledige voedingen zelfstandig aan de borst/fles nu).
Het gaat dus niet lang meer duren, of hij komt lekker naar huis :)
[/ff snel offtopic]

[ff snel offtopic]
Jup, elke werkdag de avond (thuiskomen, snel eten, en weg), vrouwtje ook nog de ochtend, in het weekend samen de ochtend, en avond...

Met de kleine gaat het wel heel goed nu. Is sinds zondag uit de couveuse, alle draden zijn eraf, sonde is er vannochtend uit gegaan (hij eet volledige voedingen zelfstandig aan de borst/fles nu).
Het gaat dus niet lang meer duren, of hij komt lekker naar huis :)
[/ff snel offtopic]

En das belangrijker dan de hele FPV/modelbouw hobby!!!!

Back